BÖLÜM 7

529 77 26
                                    

Amk kendi yazdığımı unuttum lo neys

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yeonjun gideli birkaç gün olmuştu, evdeki her zamankinden daha ağır olan sessizlik baş ağrıtıcıydı neredeyse. Soobin bazen melezi sahiplenmeyi düşünmüyor değildi ama düşünceleri kız arkadaşının hayali görüntüsü ile dağılıyordu.

Üst üste rüyasında gördükten sonra bile kararını değiştirmedi. Ciddi bir ilişki içindeydi ve berbat etmek istemiyordu. Sesli düşünmeye başladı ve kısık sesle 'bir kedi yüzünden' diye fısıldadı kendi kendine. Çok yanlış geldi bu dediği, olay onun tercihleri ile alakalıydı. Onun yerine buna mecbur olduğuna kendini inandırmaya çalışıyordu.

Soğumaya başlayan kahvaltıya bakıp nefes verdi. Kendini zorlayarak bir iki lokma yiyebildi, bu sırada kapı çaldı. Anında gözleri açıldı. Eğer gelen kişi sevgilisi ise onu pijamaları ile karşılamak istemiyordu. Başka birinin olma ihtimalini yok sayarak koşarak odasına gidip üstünü değiştirmeye başladı. Hızlıca giyinmek için mücadele ederken kapı tekrar tekrar çaldı.

Sonunda günlük ama şık görünümü ile kapıyı açtı. Beklediği yüz yerine Huening Kai ile karşılaşınca biraz hayal kırıklığına uğramış oldu. Bu dışarıdan da gözüküyordu.

"Başka birini mi bekliyordun?"

Soobin daha cevap veremeden Kai kıyafetlerinden anladı ve onu susturdu.

"O orospuyu bu eve getirmekten bıkmadın mı cidden? Evde sik kadar huzur kalmadı."

Söylenmeye ve sevgilisini korumaya başlayan Soobin'i geçerek içeri geçti. Onu dinleyemedi, zaten onun için gelmemişti bile. Aradığı melezi bulamayınca adını seslendi.

"Yeonjun~ En sevdiğin adam geldi."

Sesleniş ne kadar garip olsa da Soobin için dehşet vericiydi. Çünkü eğer Kai, kendisinin sırf sevgilisi sevmiyor diye başkalarına kendi eliyle melez olanı verdiğini duyarsa kıyamet kopardı.

Bir kaç seslenişin ardından aklına aptal arkadaşının yapma ihtimali olan durumlar geldi.

"Soobin? Yeonjun odanda uyuyor öyle değil mi?"

Sesi eğer aksi bir şey söylerse Soobin'i boğazlayacak gibiydi ki yapardı da.

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yaoi yazacam dedim ya işte tek başıma olmıcam bir de tavsiyeniz lazım kendi sitemizi mi açalım yoksa başka sitede mi yayınlayalım eğer okuyacaksanız linkini falan panoda paylaşırım

Hybrid | Yeonbin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin