Her bok birine girdi ve çok gereksiz uzattım o yüzden bunu toparlama bölümü olarak alıp hikayeyi düzenlecem bide yorum yapsanız çok güzel olur
~~~~~~~~~~~~~~
Sıradan geçen günler birbirini takip etti bir hafta boyunca. Bazı değişiklikler oldu, mesela Yeonjun'un boyunun şaşırtıcı bir şekilde hızlı uzaması gibi veya yarasının çabucak iyileşmesi gibi. Kai daha sık Soobin'in evinde kalmaya başladı ve bu yüzden arkadaşı samimiyetsiz, ilgi manyağı kızı çağırmıyor. Tabi ki bahsi geçen kişi Ryujin.
Ama Kai telefonundaki arızadan dolayı dışara çıkıp ikiliyi evde yalnız bıraktığında işler değişti. Ryujin melezden haberdardı, onu istemiyordu fakat eğer Soobin onu istiyorsa... Hayır kalmasını asla istemiyor onu sevmemesini sağlayacak ve böylelikle Soobin tamamen ona kalacak.
Soobin'e kızgın değildi ama yine de Kai onu bir kaç gün önce evden kovduğu için ona trip atıyordu alakasızca. Biraz ahmak olan alfa onun gönlünü almak için evine davet ettiğinde her zamankinden daha çok özendi kıyafetlerine. Ayrıca sıcak dönemi yaklaşmasına rağmen yanında bastırıcı yoktu. Aklı pis işlediği zaman Soobin'in tamamen ondan kopamayacak duruma gelmesi için fazla düşünüyor.
Soobin omega ve kendisine yetecek kadar atıştırmalık ile doldurmuştu sehpanın üzerini. Yeonjun ise çok sık yaptığı gibi uyuyordu.
Tüm şartlar sağlanmışken ne kötü gidebilir ki? Harika bir veya iki saatlik vakitlerini iyi değerlendirmek istiyorlardı. Ryujin geldiği zaman ilk olarak sarıldılar ardından da Ryujin kendi hayatı hakkında konuşmaya başladı kimse sormamasına rağmen.
Soobin ilgiyle dinlerken ikisi de yarım saat geçtiğini fark edemedi. Yeonjun'un acıktığını düşündü ama artık kendi kendine gidip süt alabiliyordu. Bu yüzden umursamadı. Tahmin ettiği gibi Yeonjun uyanmış ve karnını doyurmaya mutfağa gelmişti, merdivenlerden inmek hala onun için zor olsa da başka şansı yoktu.
Konuşmanın ortasında Ryujin melezi görünce oturduğu yerden kalkıp onu almaya gitti. Aslında Yeonjun omegayı pek sevmiyordu çünkü iki sahibi dışında herkesin feremonları mide bulandırıcı geliyordu ve Ryujin bilerek veya bilmeyerek sürekli feremonlar yayıyordu, çekinik olsa bile rahatsız edici.
Ryujin Yeonjun'u almadan önce onun hakkında soru sordu "Pire falan yok değil mi şu farede?" Açıkça amacı aşağılamak olsada Soobin basitçe olmadığını söyleyerek Yeonjun'un alınmaması için dua etti.
Ryujin onu biraz fazla sıktığında bile sesini çıkaramadı. Tuttuğu yumuşak karnı azda olsa kızarmıştı. Ryujin eski yerine döndü ve Yeonjun ondan uzaklaşıp alfa sahibinin kucağına kaçtı. "Ne kadar saygısız, sevgiye verdiği karşılık bu mu?"
Soobin neden böyle yaptığını sorar gibi turuncu saçlıya bakarken mırıldandı "Normalde sevecen bir yavru aslında neden-" Soobin konuşmasını böldü çünkü Yeonjun kazağını kaldırıp kızaran vücudunu gösterdi. Ryujin ise olayla alakası yok gibi başka yere baktı.
"Tatlım? Bunu sen mi yaptın?"
"Neyden bahsettiğini bilmiyorum." Yalan söylemek oldukça kolaydır tabi ki.
Soobin omeganın bunu yaptığını elbette biliyordu ama kasten yapmadığı konusunda kendini kandırmayı daha cazip buldu. Yetişkin olanlar hiçbir şey olmamış gibi devam ederken Yeonjun gözleri dolduğu için etrafı düzgün göremiyordu. Tek isteği diğer sahibinin burada olmasıydı. Burada olduğu zaman bu tür şeyler yaşanmazdı.
Sadece biraz süt alıp tekrar uyumak için onlardan uzaklaştı boyu sütün olduğu rafa yetmiyordu ama birşeylerin üzerine çıkarsa ona ulaşabilirdi. Alt raflardan birinde bulduğu tencereyi basamak olarak kullandı. Gerçekten zeki bir yavru.
Kai onun bardağını alt rafa kaldırdığı için işi kolay oluyor. Elinde olan süt kutusu biraz ağırdı bu yüzden bardak elinden kaydı. Bu sık olan bir şeydi ve onu telaşa sokmadı bardak plastikti, kimseye zarar gelmemişti ayrıca düzeltilebilir. Hiçbir sorun yok ez azından Yeonjun için.
Ryujin birden bire bağırdında korktu, kendini saklamak istedi. İlk kez korku hissediyordu. Bu duygudan nefret etti. O an tek isteği güvende olmaktı. İnsan kulaklarını kapatarak olduğu yerde küçüldü. Canı acıyacak gibi hissediyordu.
Soobin'in sesini duymak biraz olsun korkusunu gidermişti. Ne dediğini duymasa bile sadece güvende hissetti. Gözleri bir kaç göz yaşını yanaklarına bıraksada. Tepesinde biten Soobin için gülümsedi.
Melezi görünce darmadağın hissetti ama teselli daha önce geliyordu. Önce gözlerini sonra yüzünün kalan her yerini öperken sorun yok diye sessizce mırılanıyordu. Göz yaşlarını büyük elleriyle nazikçe sildikten sonra yerdekileri aldı.
Eski yerine geçmesi pek iyi değildi gerçi. Yine de sorun olmaz.
~~~~~~~~~~~
Alın özlemişsinizdir
Daha çok var ama ihlal yer diye atamıyoz
Eğer dijital çizime geçersem sizin istediğiniz bazı şeyleri de çizip yayınlarım şuan bir kaç hafta oldu herhalde kablo bekliyorum hayat zor😭😪🚽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hybrid | Yeonbin
FanfictionPlan dahilinde olmadan doğrudan hayatlara karışan ve çıkartılması istenmeyen bir melez~ Omega evreninde Soobin top/Yeonjun bottom +18