Biraz hevesim kırıldı sonda söylicem galiba final inşallah çok sıkıcı fic kafayıyicem
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Yeonjun duyduklarından sonra Soobin'in elini tutan elini korkuyla sıktı. Soobin onu rahatlatmak için elini okşadı ama kendisi de farklı sayılmazdı. Kalbi mi zaman mı yavaşlamıştı bilmiyordu rüya olmasını çok istedi o an her şeyin. Çoktan bir sürü hayal kurup giysiler aldıkları bebeğinin olmadığını duymuşlardı. Muhtemelen rahminde ölmüştü ama sadece doktorun acemi olduğu için anlayamıyor olduğu düşünmek istedi. Konuşamıyordu ve zaten söyleyebileceğin pek bir şey yoktu. Kabullenmek zorunda olduğunda kalbi çok hızlı atmaya ve vücudu üşümeye başladı. Ayrıca Yeonjun bundan daha kötüydü.
"Evet, yanlış görmüyorsam..." diye devam etti doktor elindeki cihazı karnının üzerinde gezdirmeye devam ederken. "Sizin ikiz bebekleriniz olacak."
Anlamaları bir kaç saniye sürdü ve üzüntüyle dolan gözleri sevinç göz yaşları döktü. Soobin eğilip Yeonjun'a sarıldığı zaman çok hızlı kalbini duyuyordu ve onun da kendisini duyduğunu biliyordu. Dudaklarına ve yüzünün her yerine ıslak, yapışkan öpüşler kondurdu.
"Yine de..." Doktor kenarda sevinçlerini izlerken hala ekrana dikkatle bakmaya devam ediyordu. "Tahmin edersiniz ki çok yeniyim. Eğer özel değilse tam olarak emin olmak için..." sözlerlerinin kalanını Soobin'in gözlerine bakarak ona hitaben söyledi. "...Omegayı kaç kere düğümlediğiniz?"
Soobin bu soruyla kulaklarına kadar kızardı. Böyle bir soru beklemiyordu asla, ilk çocuk sahibi oluyordu. "Tam hatırlamıyorum ama beş veya altı olabilir." Utancından dolayı sesi kısıktı ama rahat duyuluyordu.
Her şeyden sonra Soobin aslında hiç kaybetmemesine rağmen bir kez kaybettiği güzel Omagısının taşıdığı bebekleri için Yeonjun'a hiç bir şey yaptırmadı ve sadece oyun oynamak gibi şeyler için hareket etmesine izin verdi.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Dört yıl sonra(yazar sıkıldı mutlu aile gösterip bitiricek)
Soobin omzuna başını sallayan resmi eşinin saçlarını uzunca koklayıp öpücüklere boğdu. İlerde salıncakta kendi hallerinde oynayan iki oğluna baktı ve teşekkür etmek için tekrar Yeonjun'u öptü. Hızını alamayıp fazla severek kolları arasında sıkıştırdı eşini.
"Kızımız da olsun." Soobin bunu çok sık dile getiriyordu çünkü gerçekten bir kızı olması için her şeyi yapardı.
"Olmaz ikisiyle mutlu ol bir daha doğum yapamam." Yeonjun bu konuda biraz sertti çünkü Soobin çok fazla ısrar ediyordu. Kendisi de kızlarının olmasını isterdi ama tekrar doğum sancısı çekmek istemiyordu.
"Olabilecekken izin vermediğin için kızımız yok. Katilsin sen."
"Soobin siktir git başımdan."
Soobin kollarını ve tüm vücudunu çekip uzaklaştı. Arkasını dönüp bacaklarını kendine çektiğinde tamamen trip pozisyonu aldı. On dakika bacakları ağrıyana kadar o pozisyonda kaldı ama Yeonjun ilgilenmedi.
Ayrı kalmak zor geldiği için tekrar eşine yapıştı. "Eğer bana bir bebek verirsen Beomgyu'nun motoruna binmene izin verir- hayır hayır! Sana bir motor alırım."
Bunu söylemek kendisine fazla zor gelmişti. Son ve kalan tek kozu buydu.
"Gerçekten alır mısın!?" dedi Yeonjun heyecanını gizlemeden yüksek sesle.
"Eğer kızımız olursa evet."
"Onu ben belirleyemiyorum ya amına koyayım."
"Çok küfür ediyorsun takılma şu adamla çok fazla." diye bahsetti en yakın arkadaşı Kai hakkında. "Sadece bir kere deneyelim, eğer erkek olursa daha fazla zorlamayacağım."
Yeonjun bir kaç dakika düşünürken kuyruğu Soobin'in kolunu üzerine okşayan hareketler yapıyordu.
"Tamam deneyelim ama beni hamile bırakmak için tek bir şansın var bırakamazsan şansını kaybedersin ve eğer bebeğimiz kız yada erkek olsa bile doğduğunda ilk bir ay boyunca tamamen sen ilgileneceksin."
Soobin çok fazla şey istemesine rağmen aklındaki tek düşünce olan 'baba' diyen kendi kızı ile hemen kabul etti. Yeonjun bir sonraki söylediği şeyde biraz utandı. "Bir hafta sonra kızgınlığa gireceğim. O zaman şey yaparız."
Cümleye başladığı anda Soobin'in ahtapot gibi kollarıyla sarıp her yerini öpmesiyle zar zor konuştu.
Ve Tanrı onlara bir kız çocuğu bahşettiğinde ikisi de hayallerden daha güzel yaşamaya devam ettiler.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Bu arada aklımda hiç final yoktu internetim bitti ayın 27sine kadar bölüm beklemeyin diye final yaptım nasılım🏃🏻♀️
Diğer fic için ayın 27sini bekleyin bundan daha çok seviyorum onu ama en çok sizi😱
Fanart kalmadı diğer fic bulursam atarım öptüm bay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hybrid | Yeonbin
FanfictionPlan dahilinde olmadan doğrudan hayatlara karışan ve çıkartılması istenmeyen bir melez~ Omega evreninde Soobin top/Yeonjun bottom +18