Şuan yazabileceğim bir yerde değilim ama başlamak zorundayım çünkü alzaymır olduğum için hemen unutuyorum
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ryujin, Soobin tam bir asosyal ucubeyken ona çıkma teklifi etti. Bu olay işe yeni başladı gün oldu. Aynı üniversitede okumuş ve çoğu ortak derse girmişlerdi. Soobin zorla sokulduğu bazı ortamlarda bir veya iki kere Ryujin için ideal tipi olduğunu söylemişti ama duygusal bir çekim hissediyor denemezdi. Ryujin'in teklifini ilk başta reddetmek üzereydi fakat hem olması gerekenden fazla yalnızdı hemde oldukça güzel biriydi.
Şımarık insanlara katlanamıyordu ama Ryujin giderse düşeceği yalnızlık çukuru çok ürkütüyordu kendisini. Bir keresinde Ryujin'in ailesi yüzünden ilgi bağımlısı olması hakkında dedikodular duymuştu. Psikolojik sorunları olma ihtimali vardı çünkü bu kadar ileri düzey kıskançlık normal değildi.
Bir nevi çıkar ilişkisi yaşıyorlardı. Ryujin ilgi verebilecek birini (özellikle yalnız olan biri) Soobin ise boşluktan çıkıp vaktini verebileceği birini.
(Bi kahve içecem.)
Kai onun için daha iyileri olduğu konusunda başını çok şişmiş olsa da umursamadı. Biraz haklı olduğunu kendi de biliyordu ama toksik ilişkisini bitirebilecek cesareti yoktu. Hem Ryujin ne tepki verir diye korkuyor hem de biriyle sadece çok iyi olmayan bir ilişki içinde olmak bile sıcak ve korunmuş hissettiriyordu.
Ama yine de birbirlerine daha fazla zarar vermeden bunu sonlandıracaktı sadece biraz daha zaman geçsin istiyordu.
Şuan tam tartışmanın-sadece Ryujin Soobin'i azarlıyordu- ortasında bitirebilecek gibi hissetti ve söze başladı.
Soğuk terleme hissi berbattı. Uyumak ve uyandığında biraz çay içip bir şeyler izlemek istiyordu ama riskli ortamdan kaçamazdı. "Bence birbirimize göre değiliz." Tamamen saçma olduğunu düşünüyordu daha düzgün başlayabilirdi.
Ryujin birden durdu. İlk kez Soobin tartışmada sesini çıkartmıştı. Şaşkınlık ve korku birbirine girdi. Gözleri dolmaya ve elleri titremeye başlıyorken kelimeleri ağzından çıkaramadı.
(yarım saniyelik üzüldüm)
"Bu ne demek? Hayır hayır hayır!"
Yere çöküp kendine çektiği dizlerinin etrafına sardı kollarını. Kabalık ettiği için mi kızmıştı? Ama bunu hep yapardı. Onu bıktırmış olmalı. Birden bakışları tekrar yukarı çıktı. "Özür dilerim Soobin. Çok üstüne gidiyorum değil mi? Düzeltebilirim! Gerçekten yaparım!"
Ryujin kriz halindeyken Soobin ne yapacağını bilemedi. Gidip ona sarılırsa onu ayrılmayacaklarına inandırırdı. Herşey daha kötü olur diye düşündü. Doğru zamanı hesaplamak bu kadar olmamalı. Zaten herşey için geç olduğunda geri dönemedi." Yıpranmaktan ve toksiklikten uzak güzel bir ilişki yaşayacaksın. İkimizde hızlıca unuturuz."
"Seni o kadar kolay silebilirim mi sanıyorsun?! Fazla bencilsin. Daha güzel bir omega falan mı-"
"Beni birkaç kez aldattığından haberim var."
Ryujin devamında bir şey söyleyemedi, söyleyemezdi de. Yüzsüzlük olurdu bu. Soobin öylece ayakta bekleyip gitmesini bekledi. Yeterince uzamıştı herşey. Düşündüğü gibi oldu ve Ryujin dağınık bedenini ayağa kalkmaya zorladı. Çok paket sigara ve votka ile geceyi kapatmak üzere son sen çıktı o evin kapısından.
~~~~~~~~~~~~~~~
Şükür amk bu zamanı o kadar çok bekliyordum ki
Oy verin lan
Bugün ayıplı lar yok bugün cuma
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hybrid | Yeonbin
FanfictionPlan dahilinde olmadan doğrudan hayatlara karışan ve çıkartılması istenmeyen bir melez~ Omega evreninde Soobin top/Yeonjun bottom +18