BÖLÜM 11

480 65 44
                                    

Sıfır moral ve baş ağrısı ile geldim içimi döküp gidicem ama araya bölüm sıkıştırmam gerek okuyun

~~~~~~~~~~~~~~~

Ev sahibi süt ısıtırken boştaki yetişkin küçüğün izlemesi için hoşuna gideceğini düşündüğü ninniler açıyordu telefonundan. Koltukta bağdaş kurarak oturuyor, her an elinden düşecekmiş gibi eliyle destekliyordu diğerini. Yeonjun ise her şeyden uzak önündeki ekranın nasıl bir mucize olduğunda kafa yormakla meşguldü.

Ne olacağını merak ettiği için Kai gibi elini ekrana dokunurdu. Başka bir ses duymaya başladığında ilk başta korktu ama sonradan hoşuna gitti. Bir kaç süt dişini gösterecek kadar geniş gülümsediğinde Kai ona her şey yolunda mı diye bakıyordu ve onun gülümsemesine karşı kendisi de güldü. Sıcak olan ev daha da sıcak havasıyla sardı ikiliyi.

Basit görünen bazı olaylar çok değerli olabiliyordu. Ama Soobin bu anı dağıtıp ideal sıcaklıkta bir süt ile aralarına katıldı. İkisinin yanına oturup Yeonjun'a yanına gelmesini işaret etti. Yeonjun neden bacağına vurduğunu anlamadığı sahibinin yanına yanaşıp beslenmeyi bekledi.

Ağzını açıp yukarı baktığında iki alfa aynı anda sevimli buldu. Sarışın yanaklarını sıkarak sevgisini gösteren kişi oldu. Aklına gelmişken sorusunu sordu.

"Yarın mahkeme işin vardı değil mi?" Soobin başını sallayarak onayladı. Avukat olarak önceden gitmesi gerekiyordu ki müvekkili ile son bir konuşma yapabilsin. Basit bir anlaşmalı boşanma davası olduğu için rahattı, genelde hızlı biterdi.

Böylelikle evine dönüp rahat edebilir. "Çok süreceğini sanmıyorum. Erken dönerim o zamana kadar Yeonjun ile ilgelen yeter."

"Beni senden daha çok sevdiği için güzel vakit geçiririz, sen git sıkıcı işlerini hallet."

"Seni sevdiğini kim söylemiş? Ben varken üstelik?" Konuşurken bir yandan da avucunu dökülmeyecek kadar süt ile doldurdu. Yeonjun yalamaya başladığında huylandı.

"Sevmese bu kadar yanımda durmazdı hem beni görünce mutlu oluyor."

"Kedi sevmeyen insanlara karşı bile böyle, iç güdüsel yapıyor."

"Kedi sevmeyen orospu bence."

Soobin konunun Ryujin olduğunu biliyordu. Ondan bahsederken hep o kelimeyi kullandığı için.

"Tercih meselesi." Diye mırıldandı.

"Senin saçma, sikik sebeplerine sokayım."

~~~~~~~~~~~~~~

Şimdi herşey çok saçma olduğu için anlatmaktan vzçtm ama başka bir şey dicem şimdik Bi tane adam çocuk var taam mı çoğtatlu fln davşana benziyor işte glb Bn ondan azıcık etkilendim o yüzden hiç çekinmeden dik dik bakıyorum böle bildiğin ve glb biraz ileri gittim o da arada bana bakıyor ona bakıyor muyum diye ya ona çok baktığım için benden tiksiniyor ya da bilmiyorum öle işte

Bi de fantastik yazsam okucanız mı ona göre

Hybrid | Yeonbin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin