BÖLÜM 28

321 41 101
                                    

Eskiden tüm etkileşime girdiğim insanların kütüphanesine kadar bakıyordum ama şuan biraz daha kalabalıklaştık ve üşeniyorum yani okumamı istediğiniz hikayeler olursa beni etiketleyin okuyum 🤭🍓💖👄

BU BÖLÜM SMUT VEYA ONA YAKIN BİŞEY OLABİLİR KİMSE PEDOFİLİ DEĞİL YEONJUN 24 YAŞINDA AMA EZİK SOOBİN YOK DİYO

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Yeonjun Soobin'in feromonlarını eve girdiği ilk andan beri fark etmişti ama hareket edemeyecek kadar güçsüzdü. Büyük olan kapının eşiğinde heykel gibi dikilirken bacaklarının arasındaki ıslanmış yastıktan ayrılıp ona doğru yürüdü. Neden bilmiyordu ama Soobin'in feromonları kendini daha zayıf hissettiriyor, deliğinden daha çok yapışkan sıvı akıtıyordu.

Yürümek rahatsız edici olsa da son gücünü Soobin'in yanına gidip sarılmaya harcadı. Kollarını boynuna doladığında önceden olduğu gibi kucaklanmayı bekledi ama bu olmadı. İstemediği düşüncesi beynini delip geçtiğinde feromonları tekrar patladı. Canı yanıyordu ama beklediği ilgiyi göremiyordu.

Soobin hala hiç hareket etmiyordu. Yeonjun'un kızgınlığa gidebileceğini bilmiyordu. Bunun kendi sıcak döneminde olması ayrıca komikti.

"Yeonjun-" donan beyni sonunda çözünüp bir şeyler söylemesini sağladı. Yeonjun'un kendinden etkiliyor olabileceğini fark ettiğinde onu kendinden uzaklaştırması ve sakinleştirmesi gerektiğini düşündü.

"Çok sıcak hissediyorum... Ve de uyuyacak gibi."

Melez söyleyene kadar aşırı yüksek vücut sıcaklığını hissetmemişti. Muhtemelen canı da yanıyordu. Deliğinden sızan bolca kayganlık parkeye damlıyordu. Bal ve şeftali kokusu eşki-bayat kokuyu bastırıyordu.

Sadece tek bir bastırıcı kalmıştı şanslarına. Soobin kendi bastırıcı alıp Yeonjun'u sakinleştirebilirdi, ki eğer kullanması için Yeonjun'a verseydi eve sinen tatlı kokuyla kendini kaybederdi.

İnkar etmekle saatlerini harcasa bile çekici kokmadığı hakkında yalan söyleyemezdi. Yatağa geri bırakmak amacıyla beline ve kalçalarına elini yerleştirdi ama çıplak kalçası yüzünden kendini kastı. Elini yumruk yaparken en az temas için çabalıyordu.

Yeonjun'u yatağa bırakmak için biraz eğildiğinde melez Soobin'in kendi üzerine düşmesini sağlamayı umarak tüm gücüyle kendiyle beraber çekti. Amacına ulaştığında agresif bir hareketle Soobin'in feromonlarının en güçlü olduğu yer olan koku bezine burnunu yasladı. Ağlamasına neden olacak kadar ağırdı ama iyi hissettirdi.

"Yanımda kal...lütfen" titreyen sesi yüzünden düzgünce kendini anlatamadı.

İçinin kaşındığını hissediyordu ve kaşımak için uzun bir şey arzuluyordu.

"Sadece mutfağa gideceğim." Soobin de en az onun kadar çaresizdi. Feromonlar yüzünden aklı bunalıyordu ancak beynini kandırmaya çalıştı.

"İstemiyorum. İhtiyacım var." neyden bahsettiğini bilmiyordu ama Soobin her zaman her koşulda ona iyi gelirdi ve bu kez tekrar yardım istiyordu.

Soobin gitmeye yeltendiğinde bacaklarını beline hızla sardı. O zamana kadar Soobin bile hafif çıkıntısından habersizdi.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Iy Subin iki yaşında birine mi kalkıyorsun iy 🤮🤢🍆😱

  Yeni fanart yok(atsam wattpad kıskanır kapatır hesabı)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yeni fanart yok(atsam wattpad kıskanır kapatır hesabı)


Çok yüksek ihtimalkr bunu paylaştım 🏳‍🌈


Bu bu çoksel amk 😭😱


Bu tarz çizimler çok hoş değil mi🌹😍🎀

AŞASI AYIP(az) DONT LUK 👀⛔🙅









































































Yorum buraya plz hazır Yoncungül azmışken bunu 🐎im ddm

Hybrid | Yeonbin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin