Ben normalde bölüm atmıcaktım ama birine söz verdim falan neyse
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yeonjun da bir şeyler yediği zaman her ikisi için de boşluk oluşmuştu. Soobin kapının zillinin üst üste çalındığını duyunca oluşan boşluktan sıyrılıp kapıyı açmaya gitti. Yeonjun ise hemen arkasında, kapı açılır açılmaz tanıdık yüzler gören Yeonjun Soobin'in bacağının arkasına saklanarak sahibini şaşırttı.
Veya eski sahibini. Çünkü kaçtığı 'Melez hayvanlar bakım merkezi' çalışanları buradaydı ve muhtemelen onu almadan gitmezlerdi de. Kendisi gitmek istemiyordu ama eğer Soobin onu sahiplenmezse yapacak bir şey yok.
"Bu yavruyu yakınlarda görmüş olma ihtimaliniz var mı acaba?"
Soobin olanları anlamadan bacağına sıkıca tutunan Yeonjun tutuşunu sıkılaştırıp göz yaşları dökmeye başladı.
Onun için dışarıdan göründüğü kadar basit değildi. Çok kısa sürede Soobin'in alfa kokusu onun için sahip hissi yarattı. Hepsinden öte Yeonjun kendisine normal insanlar gibi davranan insanlar istiyordu.
Önceden yaşamak zorunda olduğu merkezde herkes feromonlarını saklıyordu. Basın olan tek koku hastane kokusuna benzer bir kokuydu.
Henüz küçük olduğu için Yeonjun hassas burnunu yakınlık ile ilişkilendiriyor. Feromonları hoş olmayan kişilerden uzak duruyordu.
Soobin soruyu kavradığında Yeonjun'a baktı. Çekindiği için saklandığını düşündü fakat göz yaşlarını fark ettiğinde işler değişti. Bedenini kucaklamak amacıyla kollarından tutup kendine yasladı duruşunu düzelttip kapıda kalan görevlilere baktı.
"Onu bize vermeniz gerekiyor. İsterseniz sahiplenme için bizi takip edebilirsiniz."
Soobin daha yeni anlamıştı tasmada elinin değdiği o tuş Yeonjun'un nerede olduğunu belli etmişti ve bu yüzden de onu geri götürmeye geldiler.
(Elini skim subin.)
Kız arkadaşı kedilerden nefret etmeseydi belki onu sahiplenirdi. Yeonjun için giysiler bile sipariş vermişti. Anlaşılan iptal etmesi gerekecekti.
Yeonjun sakinleşebilsin diye sırtını okşadı biraz. Beklemekten sıkıldığı çattığı kaşlarından belli olan görevli adam Yeonjun'u tutup Soobin'in kollarından çekmeye çabaladı ama tek yaptığı canını yakmaktı.
Eğer Yeonjun konuşabilseydi yüksek sesle ağlardı, küçük bedeni için fazla güç kullanılmıştı, yapabildiği tek şey ağlamaktı.
Soobin bunu fark edip tepki olarak bir eliyle adamın elini sıkmaya başladı. Yaydığı feromonlar öfkesini belli ediyordu.
"Elinize sahip çıkın. Kırarsınız falan, onca mesele." Dişlerini sıkarak konuştu. Adamın suratına yumruk atmamak için zor tutuyordu kendini.
İlk başta kararlı olsa bile şuan emin değildi Yeonjun'u verme konusunda. Yapabileceği pek bir şey yoktu. Bir avukat için kedi sahiplenmek delice olurdu.
Mecburen Yeonjun'u kendisinden uzaklaştırdı. Bundan nefter etti çünkü Yeonjun sesi çıksa boğazını yırtana kadar bağırırdı ama onun yerine kollarını Soobin'e uzatıp onu geri alması için gözleri ile yalvardı.
Soobin sadece Yeonjun'a bakıyorken küçüğün ellerine kimseye zarar vermemesi için eldiven takıldı.
~~~~~~~~~
Oy verin lo neys
Lookun şimdi bizim sınıfta Bi orospusu var onun amk durun anlatıcam şimdi sözde army suga yı yazıldığı gibi okuyor ve suganın doğum günü 29 ekimmiş amk bir de heryerde kendini belli etme çabası amk seven açıp duruyor sözde dansını yapıyor ama nedense şarkının her kısmı aynı amk ve sözde ezbere biliyor ama onu da yazıldığı gibi okuyor ya amk baby fanlara Bi şey demiyorumda biz doğrusunu söylüyoruz bize bilmişlik taslıyor amk Bi de erkek gördüğü yerde orospusu oluyor her zamanki hali işte amk ve bana kafa tutu amk dedi saçını yolarım hoca orda diye birde 4 arkadaşı var ona güveniyor hepsini tek yerim bu arada dedim adamsan gel kaçmak için adam değil kadınım dedi laf soktuğunu sanıyor amk malı
Neyse bu kadardı ha yok değildi ben yaoi yazacam glb ama Yeonbin neys mucuk by
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hybrid | Yeonbin
FanfictionPlan dahilinde olmadan doğrudan hayatlara karışan ve çıkartılması istenmeyen bir melez~ Omega evreninde Soobin top/Yeonjun bottom +18