BÖLÜM 31 [M]

663 50 100
                                    

Soobin spermi dökülmeden hemen önce Yeonjun'un deliğinden uzaklaştı. Sadece bununla hamile kalmayacağını biliyordu ama yine de dikkat ediyordu. Yatak tamamen berbattı, Soobin garip durumdan biraz olsun kaçabilmek için mendil almaya gitti. Hızlıca Yeonjun'un sperm ile kirlenen karnını sildi ve göğsüne sıçramış birazı için elini yukarı çıkardı. Mendili birkaç kez katladığından elinde küçülmüştü bu yüzden de parmaklarını ister istemez etli göğüslerle temas ediyordu. Yeonjun kıvrandığında mendili daha az temas için yenisiyle değiştirdi.

Kalan herşeyi tek seferde silebilmek amacıyla mendili elini kaplayacak şekilde tuttu. Yeonjun'un diğer göğsünde elini sürükledi ve göğüsler eline tam sığıyordu. Elini çekeceği sırada melez bileğinden tutarak uzaklaşmasını engelledi.

Soobin dikleşen meme uçlarını aradaki mendile rağmen çok net hissediyordu. Kesinlikle yanlış yapıyordu ama o sadece bir Alfa.

"Yeonjun..." Başladığı şeyin devamını getiremedi, onu suçlayamazdı çünkü kendiside yeni boşalmış olmasına rağmen istiyordu. Çok pişman olabilir ama şuan değil belki sonra düşür bunun hakkında.

Aradaki mendili yere atarak Yeonjun'un meme ucuna eğilip hızlıca aşağıdan yukarı doğru dürtü. Ani hareket karşında küçük olanın nefesi kesildi. Soobin bu kez diliyle kızarmış uçlara bastırdığında eli koyu siyah sağlarının olduğu ensesine gitti. Dengesiz bir şekilde bir kendisinden uzaklaştırmaya bir yakınlaştırmaya çalıştı.

Soobin'in elini diğer göğsüne gitti ve alay etti. Parmağını üsten hafifçe sürtüp çekildi ama diğer göğüs ucunu emdi. Yeonjun aynı anda hissettiği iki zıt duyguyla neredeyse çığlık attı. Nefes nefese titredi. Deliği yeniden bolca sıvı üretiyordu ve çarşafları maf ediyordu. İçinde boşluk hissetmeye başlarken Soobin'in elinin içinde kaybolan penisini yakalamasıyla yüksek sesle inledi. Soobin onun gürültücü olduğundan diğer zamanlarda şikayet etse de şuan aşırı hoşuna gidiyordu.

Soobin Yeonjun'un diğer göğsüne geçerken taş gibi sertleşmiş siki sızdıran değili dürttü. İkinin inlemesine neden olan temas hemen kesildi. Yeonjun sızlayarak kalçalarını öne yuvarladı mırıldama çıkardı.

Soobin Yeonjun ile birleşmeyi çok istese bile boşalırken geri çekilememe riskini göze alamazdı. Göğüslerle biraz daha oyanadıktan sonra Yeonjun'un artık bununla tatmin olmayıp daha fazla istediğini gördü. Penisi ağrıdığı için göz yaşları döküyordu. Soobin'in aleti de farklı değildi ama Yeonjun'un zevkini ön planda tuttu.

"Yeonjun yüzüme oturmak ister misin?"

Yeonjun nedenini bilmeden daha fazla kayganlaştı. Bunun ne anlama geldiğini bile bilmiyordu. Neden Soobin'in yüzüne otursun? Ama içindeki kurda itaat ederek sunulan teklifi kabul etti.

Soobin üzerinden tamamen çekildiği için biraz üşüdü. Kenara çekilirken diğeri uzanır uzanmaz konuştu.

"Gel."

"Nasıl yapacağım bilmiyorum ama."

"Sadece otur." Yeonjun'un bacaklarını iki yanına alırken söyledi. Yeonjun Soobin'i ağırlı altında bırakmak istemediği için ağırlığının yarısıyla oturdu.

Soobin üst bacağını pat patladığında canının acıdığını düşünerek geri çekildi.

"Tam otur, canım yanmaz."

Yeonjun hafif utançla tekrar oturdu ama ağırlığını eskisine göre daha fazla verdi. Soobin'in tepkisini görmek için aşağıya baktığında bol tişörtü yüzünden hiçbir şey göremedi. Tişörtünü göğsüne kadar çektiğinde Soobin'in dikkatsiz davrandığına veya söz dinlemediğinde yaptığı ifade ile karşılaştı. Soobin bir anda bacaklarını tutarak kendine olabildiğince bastırdı ve bunları yaparken ağzını açıp deliğe biraz sürttü.

Hybrid | Yeonbin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin