BÖLÜM 8

490 71 44
                                    

Çok vaktim yok hızlı yazıp uçucam

~~~~~~~~~~~~~~~

Soobin'in evinden gelen bağırma sesleri sokakta yankı yapıyordu. Daha doğrusu Kai'nin azarlama sesleri. Haklı olduğunu düşünüyor ve ona göre davranıyor.

"Senin evinde kalıyor diye mi böyle götün kalktı! Onun tek sahibi sen değildin bile! Bana da sormak aklına gelmedi mi?! Orospunun biri için şu yaptığına bak!"

Kendisine söylenen her şey tamamdı ama daha fazlası değil. "Kai, ileri gidiyorsun." uyarıcı ses tonu karşı tarafı daha da kızdırdı. İyice tepesi atan genç diğeri ile muhatabı kesti. Kapıya doğru zemini mecaz anlamda parçalayan adımlar attı.

Soobin böyle susarak gitmesini anlamlandıramayarak nereye gittiği sordu ama Kai sadece küfür mırıldandı.

"Düzgün cevap versene. Alt tarafı bir kedi için mi bu kadar sinirlendin?"

"O 'alt tarafı kedi' dediğin artık senden kurtuldu, madem onu istemiyorsun-"

Soobin devamını gayet iyi biliyordu ama bitirmesini istemedi. Kısacık sürede yakınlaştığı Yeonjun başkasının mı olacaktı? Bunu hak edecek çok şey yapsa da sadece istemiyordu.

Kai onun isteyip istemediğini umursuyor gibi değildi."O zaman ben sahiplenirim onu." kapıyı açmadan önce söylediği buydu.

Her iki taraf için de basit görünen bir karar verme zamanıydı. Eğer şartlar farklı olsaydı Yeonjun'a bakardı ama...  Hayır, bunlar sadece bahane. İçini ferah tutmak için kendini kandırıyor. Sonuçları ne olacak bilmiyordu ama kararını verdi.

"Kai! Dur." Çıkmasına engel olup seslendi, bir kaç adımda yanına geldikten sonra konuşma cesaretini bulamadı. "Konuş ne konuşacaksan. Yoksa kafanı kapının arasında ezerim!" Sinirini kusmaya devam etti ama alışıldık bir durumdu. Sonunda Soobin tekrar konuşabildi. "S-sen Yeonjun'a bakamazsın o yüzden-"

"Sesin götüne girmiş gibi konuşma!"

"Yeonjun'u ben sahiplenmeliyim."

Soobin sadece yüzüne bakarak demeye çalıştığını anladı ve cevap verdi.

"Merak etme Ryujin ikna olur bir şekilde."

~~~~~~~~~~~~~~~~

Fark ettiyseniz tam HIĞĞ? Kısmında böldüm neys oy verseniz güzel olur

Hybrid | Yeonbin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin