Uzun yazmak istiyorum inş
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Soobin Yeonjun'un annesine anlattıklarından emin olmasa da kendisini korkutan tahminleri vardı. Annesini öldürücü bakışlarını ona çevirdiğinde kapı zili duyuldu ve Soobin bu sesi duyduğuna ilk kez böyle mutlu olmuştu. Açacağını söyleyerek kapıya koştu, açtığı anda yakasına yapışıldı. Şoktan kapattığı gözlerini açtığında Kai tükürür gibi küfür ederken sinirden kulakları kızarmıştı.
Soobin konuyu anladığında Kai hala onu pataklıyordu. Yeonjun ve Kai arkadaştı ve Kai melezin hislerinden haberdardı. Soobin gibi odun birinin bu hisleri kullanmış olma ihtimali sinirden kudurtmuştu daha genç alfayı.
Soobin üzerinden atmaya çabalarken bir şeyler söylüyordu ama dinlemiyordu. Patırtıyı duyan kadın odadan çıkıp yanlarında bitti. Soobin'in dövülmesine biraz müsade etmek adına kasten geç gelmişti. Ayırmaya bile gerek duymadan Kai büyük kadın görüş alanına girer girmez Soobin'den uzaklaştı ve bambaşka biri oldu.
Olay akışında delik açıp selamlaştılar. İçerde saçmalıklar olurken Yeonjun, Bayan Choi dediği için mutfakta kahve hazırlıyordu ama asıl amaç olaylardan melezi uzak tutmaktı.
Ortamdaki en sözü geçerli kişinin söylemesiyle oturma odasına geçtiler. Konunun başlaması için en büyüklerini beklediler.
"Soobin Yeonjun'un hamile kalmasından falan mı konuşsan biraz?"
"Yeonjun mu söyledi?" dedi telaşla, sakin görünmeye çalışsada götünden terler akıyordu.
"Salak çocuğum bende anneyim süt kokusundan zaten herşey anlaşılıyordu ve hayvan gibi seks kokuyorsunuz ikinizde."
Soobin kalbinin göğüs kafesine çarptığını sandı. Soğuk terler anlından akarken ne diyeceğini düşündü. Yalan söylemesi hiçbir şeyi kurtarmazdı ve zaten annesi hemen anlardı yalan söylediğini. Tüm olanları anlatmaktan başka çaresi yoktu.
Tek başına anlatmaya cesareti yoktu bu yüzden Yeonjun geldiğinde birlikte anlatmaya başladılar. "... Hamile kalabileceğimi bilmiyordum ve sonra Soobin ve ben-"
"Bundan sonrasına gerek yok anlamışlardır." diyerek lafını kesti Soobin.
"Ama siz ikiniz birbirinizi sevdiğinizden emin misiniz? Evet, Soobin her zaman Yeonjun konusunda daha hassastı ama bu birlikte uzun zaman geçirdiğiniz ve alfa-omega olduğunuzdan kaynaklanan bir çekim de olabilir. Yeonjun hayranlıktan doğan güçlü bir aşk hissediyor ki bunu zaten çok önceden biliyorum. Belkide Soobin'in hisleri sadece Yeonjun'un görünüşü ile ilgilidir ama eğer böyleyse Soobin ölecek."
Kai kendi düşüncelerini sunarken son dediğinin olması ihtimalinden nefret etti. Soobin hisleri hakkında düşünürken diğerleri konuşmasını bekliyordu. Basitçe aşığım diyemezdi, başından beri Yeonjun ile zaten birlikte olmaları Tanrı'nın planıymış gibi hissediyordu. Daha önce Yeonjun'a o gözle bakmadığı için daha doğrusu düşüncelerini kovduğu için gerçeği kendisi de net bilmiyordu. Önceden yaşadığı ilişkilerin tamamı karşı tarafın isteğindendi ve gerçekten aşık olduğunu hiç hissetmediğinden hep bitirmişti.
Aşık olmadığı için nasıl olduğunu bilmiyordu ama Yeonjun ona iyi geliyordu, onunla vakit geçirmeyi seviyordu. Yine de buna aşk demeli miydi emin değildi.
"Aşık mıyım değil miyim bilmiyorum ama kesinlikle aramızdaki bağ olduğunu düşünmeye kendimi zorladığımdan daha fazlası. Ne hissettiğimi anlamak için önerin varsa söyle."
Kai bir süre düşündü. "İkiniz bir süreliğine ayrılın, kendinle yalnız kalırsan düşünmeye vaktin olur."
Yeonjun belli etmemeye çalışsada çok rahatsız olmuştu. Soobin eğer kendisini istemiyorsa ne yapacaktı? Karnındaki bebeğe ne yapacaktı? Soobin'i seviyordu, sevgisinin tek taraflı olması elbette onu üzerdi. Gözlerinin dolmaması için mücadele etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hybrid | Yeonbin
FanfictionPlan dahilinde olmadan doğrudan hayatlara karışan ve çıkartılması istenmeyen bir melez~ Omega evreninde Soobin top/Yeonjun bottom +18