BÖLÜM 5

568 77 45
                                    

Ay ben geldim ama beş dakika sonra gidiyorum hatta siliyorum durum şu ki tabletim kırık annemden yazıyorum geri gelmem baya sürer gibi neyse başlayam

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Banyo faslı kazasız belasız(!) hallolduktan sonra Soobin yiyecek bir şeyler hazırlamak için mutfaktaydı. Yeonjun da bu sırada tezgahın üzerinde bir o yana bir bu yana salınarak kendince dans ediyordu.

Üzerinde ise Soobin'in en küçük şortu vardı ama Yeonjun giydiğinde koltuk altlarından ayaklarının altına kadar geliyordu. Olan iki parça kıyafeti makinede yıkanırken üşememek içindi.

Üşümek demişken Soobin koridorun sonlarından gelen bir soğukluk hissetti. Odasının penceresini açık unutmuş olma ihtimali oldukça yüksekti. Gidip baktığınıda gerçekten açıktı pencere, Yeonjun evine bu şekilde girmiş olmalıydı ama yüksek bir ağaca tırmanması lazımdı.

Yeonjun'un buraya nasıl tırnandığını düşünürken aklına bu kez de onu tezgahın üzerinde unuttuğu geldi.

Elini alnına vurup yere tekme atarak mutfağa yürüdü. Soğuk mermer tezgahta uyuya kalan kediyi omzuna atıp (nasıl yazınca bilemedim) pişen yemeğini ve ısıttığı sütü masaya koydu.

Omzundaki vücudu masanın üzerine bıraktı ve biraz da orada uyuyabilmesi için genelde saçlarını kurutmak için kullandığı havluyu üzerine örttü. Diğer tüm battaniyeleri Yeonjun'u altında ezerdi.

Süt yavaşça ılımaya başladığında ve Soobin yemeğini bitirdiğinde bile derim uyku devam ediyordu. Yeonjun'u uyandırmam için ilk olarak masayı topladı çünkü yaramaz kedinin herşeyi tatma isteği başına bela olabilirdi.

Sadece merak ediyordu da acaba kedisinin tombul poposu tek eline sığar mıydı? Denemekten zarar gelmez diye düşünerek garip görünen hareketlerle Yeonjun'un kalçalarını avuçladı.

Evet, tek eline sığıyordu...

Biraz fazla sıkmış olacak ki Yeonjun bacakları ile sakladığı kuyruğu dimdik olacak ve kulakları dikilerecek şekilde irkilerek uyandı.

Her ne kadar masum bir amacı da olsa Soobin açıklama gereği duydu.

"Süt içmen için uyandırdım, uyurken karnın gurulduyordu."

Gözlerini sağa-sola kaçırıp sandalyeye geri oturdu. Bardaktaki sütün birazını eline boşaltıp yavruyu beslemeye başladı

~~~~~~~~~~~~

Çok boş bi bölüm oldu  çünkü vaktim yok ühü çok özlüyorum sizi hayat so Hard aq

Ava ben sınıftan a boy a hesabımı falan verdim bu hikayemi okucak ama garip çünkü yani ne bilem neys bay

Hybrid | Yeonbin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin