BÖLÜM 30 [M]

567 40 83
                                    

Oha fınal çok sıkıldım biti oyüzden sonkez mrb

Derse girmedim sıkıldım bölüm yazıcam bide göstermek istedim bişey var ühü

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Soobin daha önce hiç bu kadar her döktüğünü hatırlamıyordu. Sadece bir omegayı parmaklarıyla rahatlatacaktı ama vücudunu ateş basıyordu. Yavaşça işaret parmağını deliğe bastırmadan önce son kez uyarıda bulundu. Hafifçe parmağını ittirdi ve bakir deliğinden saydamlık damladı.

Yeonjun içinde ilk kez bir şey olma hissi ile titredi. Aynı anda yakıyor ve hoşuna gidiyordu. İçindeki parmak kasıtlı olarak sarsıldığında yüksek sesle inlerken sırtını büktü. Uzun parmak dar deliği açmak için hamle yaptığında biraz canı yandı.

İlk parmağın yanına ikincisi eklendiğinde aldığı zevk ikiye katlandı. Soobin makas hareketiyle parmaklarını açtığında yırtılacak gibi hissetti ama sesini çıkarırsa Soobin'in geri çekileceğini bildiğinden sustu.

"Acıtıyorsa söyle." dedi Soobin Yeonjun'un yüzüne bakamadan. İçinde bulunduğu durumdan çok sıkıntılı hissediyordu. Aldığı bastırıcı olmasaydı şuan bu kadar sakin olamayacağını bildiğinden kendinden utanıyordu.

Yeonjun'un cevabı sadece olumsuz bir baş sallaması oldu. Daha fazlasını istiyordu ama bunun ayıp olduğunu bildiği için kendisine verilen ile yetiniyordu.

Soobin bunu anlayarak üçüncü parmağını zorlanarak diğer ikisinin yanına sıkıştırdı. Parmakları Yeonjun'un etrafında ezilerek derinlere doğru yutuyordu onu. İlgiye aç deliği arzulayan penisini unutmak için elinden geleni yaptı. Etkilendiği gerkeği sinirini bozdu. Bunun etkisi altında istemeden yaptığı hareket agresifleşti. Yeonjun'un tiz, kendinde olmayan inlemesi sayesinde ne yaptıpığını anladı ve hareketi hemen durdurdu.

"Özür dilerim, farkında değildim." Çıkan sesler pantolonunu sıkıştırdı ama yine de düzgünce konuştu.

Yeonjun kalçalarını biraz sallayarak az önceki sert hamleyi aradı. Yumuşak dokunuşlar daha da zorlanmasına sebep oluyordu. Soobin fark ettiğinde parmaklarını kırdı ve aldığı inleme ile doğru yeri bulduğunu anladı.

(Zil çaldı gittim-geri gelmek mrb)

Parmaklarını biraz daha o noktaya bastırdı. Yeonjun zevkten bunalmaya başladı ve gözleri başının arkasına döndü. Ağzı boş bir sesle aralandı, ardından kırık iniltiler. Soobin Yeonjun'un sert hamlelerine verdiği tepkiye neredeyse sırıtıyordu. Erotik seslerin hoşuna gitmesi yüzünden aleti zonklamaya başladı. Ve bu dayanılmaz bir hal aldığında zorlanarak uzunluğunu serbest bıraktı. Bir yandan Yeonjun'un diğer tarafta kendi zevkinin peşinden koştu. Penisin etrafındakinin kendi eli olması okyanustu susuz kalmaktı.

İkiside yakındı ama aynı zamanda bir şey eksikti. Soobin Yeonjun'un içindeki parmaklarını çıkardı ve istediğini bildiği şeyi ona kısmen vererek sikinin ucunu kızarmış deliğe dayadı ve ikiside aynı anda bitirdi.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Dijital cizim yaptım ühü ama kendime ait değilden cihaz okulda atöulede fln övün beni Yeonbin çizer atarım

Dijital cizim yaptım ühü ama kendime ait değilden cihaz okulda atöulede fln övün beni Yeonbin çizer atarım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Hybrid | Yeonbin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin