Omege yine ben belki bu hikayeyi kaldırırım ve başka bir şey yazarım o yüzden çok da şey etmeyin
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
İki ay sonra (Şubat ayının sonu)
Kuru soğuk havanın yerini hafif esintili soğuk almaya başladığında sokaklar erimeye yüz tutmuş karlar ile az çok beyazdı hala. Kaygan olan yollara rağmen insanlar sokakları dolduruyordu.
Marketlerde özellikle bir kalabalık vardı. İnsanlar dondurucu hava nedeniyle erteledikleri alışveriş için kalabalık oluşturmuştu. Soobin de alışveriş için geldiği merkette yanındalar Yeonjun'u getirmişti. Daha doğrusu bacağına yapıştığı için mecbur kalmıştı.
Şuan ise istediği bir şeyi almasına izin veriyordu. Gözleri parlayan turuncu saçlı koşarak istediği şeyi aramaya başladı. Artık neredeyse her gün yediği ramen en sevdiği yiyecekti. İçlerinden birine karar verip eliyle işaret ederken kendisi bekleyen sahibine baktı.
"Emin misin? Zaten bu hafta beş gün boyunca yedin." aldığı cevap ise sadece baş sallamasıydı. "Madem istiyorsun getir arabaya at."
~~~~~~~~~~~~~~
İn Dı home🏠Güneş yeni yeni batarken Soobin mutfakta yemek yapıyordu çünkü Kai işten sonra gelip orayı işgal edecekti ve çıkmadı an meseleydi. Yeonjun da Soobin'e yardım etmek için masayı kuruyordu sandalye kullanarak. Şuanki boyu 116 cm olduğu için daha rahattı.
Yemek çubukları ulaşamayacağı kadar yüksekte olan bir dolapta olduğu için Soobin'in kendisini tezgaha çıkarmasını istiyordu ama nasıl ifade edebileceğini bilmiyordu.
Dikkatini çekmek için miyavlamaya çalıştı fakat sesi boş çıkıyordu. Sesini çıkarmaya çalışırken boğazı yanmaya ve acımaya başladı. Tekrar tekrar denese de sonuç deyişmedi. Acıdan dolayı gözleri dolmaya başladığında sesi çıkacak gibi oldu. Derince bir nefes alıp herhangi bir ses için çabaladı. Sonuca kendisi bile şaşırdı, ilk kez kedilerden farklı bir ses çıkarıyordu.
Artık kendini daha iyi ifade edebileceği ve sevdiği iki adam ile konuşabileceği için acısını unutup gülümsemeye başladı. Hoşuna gittiği için devam etti. Çıkardığı tek ses 'A' olmasına rağmen büyük bir adımdı onun için. Soobin duyduğu ses ile refleks olarak Yeonjun'a baktığında Yeonjun daha çok heyecanlanarak bağırmaya başladı.
Soobin dili tutulduğundan konuşamıyordu. Sadece şaşırabiliyor, bunun gerçekliğini sorguluyordu. Yeonjun konuşabildiğini belli etmek için sürekli aynı sesi tekrarladı. Soobin olayı anlamasada Yeonjun gülümsediği için kendi de gülerek Yeonjun'un boyuna eğildi ve kutlamak amaçlı yanaklarını okşayıp alnından öptü.
Kapının çalması onları bölene kadar o şekilde kaldılar. Soobin aklına gelen fikire güldü. "Yeonjun Kai şaşırsın ister misin? Ben işaret verene kadar sesini tut tamam mı?" Yeonjun kafa salladığında şirinliğe dayanamayıp ufak bir tatlı krizine girdi.
Kapı tekrar çalındığında Yeonjun alıp kapıya koşmadan öne ocağın altını kıstı. Yorgun alfa yarı canlı bir şekilde kapıya yaslanmıştı. İkilinin saklamaya çalıştıkları heyecanlarını fark etti.
"Neler karıştırıyorsunuz siz ikiniz?" Aniden şarj oldu ve merakla içeri girip etrafı gözüyle aradı. Tam aradığı garipliği bulamadığı için isyan edecekken Yeonjun'un sesini duydu.
"Aman tanrım doğru mu duydum kulağım mı bozuldu?"
Heyecan yüzünden koltuğun yastıklarını fırlattı oraya buraya. Soobin yemeği hatırladığında mutfağa geri döndü. Diğer ikisini de çağırdığında Yeonjun'un çıkardığı sesi kesmeden tüm yemek boyunca devam etti.
Çok sevimli ve sevilesi olsa da sürekli aynı şeyi tekrar etmesi biraz sinir bozucu olmaya başlıyordu.
Soobin susması için ne yapabilirim diye düşünmeye başladı ve ağzını doldurursa susacağını anladı. Kendi başına yiyebiliyor olmasına rağmen ağzına bir şeyler tıkmaya başladı. Daha sonra aklına uygunsuz şeyler geldiği için kendine kızdı.
(Pedofili piç)
~~~~~~~~~~
Az önce size öyle Bi trip atacaktım ki şimdi ben bu bölümü atıpımı sanıyorum atmaşaom sonra diyorum niye kimse okumamış tam geldim hikayeyi silmeye o an gördüm zayen
Yeonjun büyü artık yaram sumute lazım adamlara
Kaliteli değil ama neyseHa bir de noldu durun anlatıyorum şimdi ben baya zamandır kablo bekliyorum eğer bir yerden bilgisayar bulursam fanart çizimine başlamayı düşünüyorum yine iyiyiani😒✌️
Hikayeye çok uyuyor bu fanart amk
Siren hikayesi yazacam Yeonjun'un Pussy olsun mu diye soracaktım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hybrid | Yeonbin
FanfictionPlan dahilinde olmadan doğrudan hayatlara karışan ve çıkartılması istenmeyen bir melez~ Omega evreninde Soobin top/Yeonjun bottom +18