BÖLÜM 16

465 50 84
                                    

Bu bölüm herşeyi toparlayıp yavaş yavaş zaman atlatıyorum çünkü sumute lazım

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Turuncu saçlı melez sesini kazanmasına rağmen bir haftadır inlemeye benzer garip ses dışında konuşmamıştı. Soobin Yeonjun ile kendi yatağında beraber uyuduğu için daha çok maruz kalıyordu mecburen. Sürekli ağzında durması ve biraz sessiz olması için lolipop vermişti ama o da bittiğinde devam etti yeni keşfettiği sesini denemeye.

"Yeonjun, biraz dinlen lütfen. Uyumak istiyorum." Yeonjun durmak istemiyor çünkü düzgün sesler çıkarana kadar denemek istiyordu. Biraz da sesini kontrol edememesinden kaynaklı bir problemi vardı.

İn Dı ertesi morning 🌄

Kai Yeonjun'un kendi adını söylemesi için ona yardım etmeye çalışıyordu. Yaklaşık on dakikadır ismini heceleyerek söylese de olmuyordu. Kendi adını sorgulayacak kadar uzun süre sonra pes etti.

Bu sırada Soobin müvekkili ile telefonda konuşuyordu. Görüşme bitince aralarına katılıp koltuğa attı bedenini.

"Yeonjun, eğer 'Soobin' diyebilirsen seninle parka gideriz hatta dondurma almana izin veririm." Kai buna hemen karşı çıktı "Ona rüşvet mi sunuyorsun. Seni adi şerefsiz! Bunun adil olması-"

"Sakin ol avukat burası mahkeme değil adalet, kurallar burada aşılabilir."

"Madem öyle eğer benim adımı söylersen..." Durup biraz düşündü, aklına dondurmayı geçebilecek bir şeyler getirmeye çalıştı. Yeonjun ramen seviyordu ama buna zaten sahipti. Bütün zekasını ortaya koyarak Yeonjun ile arkadaş olan Taehyun hakkında fikir buldu.

Taehyun Beomgyu'nun melez kedisiydi ve Beomgyu Kai ile sokak komşusu olduğu için bir kaç kez iki melez bir araya gelebilmişti. Parmağını şıklatıp ikisinin dikkatıni tekrar çekti. "Taehyun'un yanına gidebiliriz istersen."

Yeonjun'un gözlerinden kalpler çıkmaya başladı. Taehyun ve o sahiplenmeden önce de arkadaştı. Ellerini çırparak heyecanlı olduğunu belli etti.

"Tayun~"

(zort)

İlk kelime söylendi ama istenilenin aksine iki alfanın birinin adı değildi. Sonuç olarak dondurma mı yiyecekleri yoksa Beomgyu'nun evini mi basacaklardı.

Yanlarına dondurma alıp Beomgyu'nun evine gittiler ve herkes mutlu oldu. Soobin ve Kai hariç küçük bir melez kendileri yerine tercih edildiği için biraz bozulmuş olabilirler.

~~~~~~~~~~~~~~~

Hikayeye eklemeyi unuttum fakirleri ekledim ühü

Bu benim twitter hesabım beğendiklerim kısmından bakıp alabilirsiniz ailesi kızanlar için fanart paylaşmaya devam edixem tabisi


Bebek yoncun




En sağdaki Kai


Aşada yine ayıplı var bakmayın






















































Fotoya yorum yapmayalım 🙏💞



Hybrid | Yeonbin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin