BÖLÜM 36[M]

426 37 158
                                    

Kızlae yine ihlal yemişiz am😞 oyverin😔🖕

~•~••~~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Soobin'in evlilik teklifi üzerinden bir hafta geçmişti ama Kai evlenene kadar Yeonjun'un kendisiyle kalacağını söylemişti ama şuan bir hafta için bir çanta hazırlıyordu Yeonjun için. Bir yandan da söylenip duruyordu.

"Herkes neden sürekli azgın amına koyayım?"

Yeonjun kızıştığı için yaka paça kovuyordu onu evinden. Kapıda arabasıyla bekleyen Soobin'e müstakbel eşini postaladıktan sonra tüm pencereleri açtı ve oda parfümü ile havayı yıkadı.

Bu sırada arabada olan Soobin ve Yeonjun saçma bir konudan konuşuyordu. "Nasıl oldu bu?" diye sordu Soobin kısaca konuya girerken. "Seni özlemiştim ve sonra şey diye düşündüm eğer feromonlarımı yayarsam Kai beni sana gönderir, ama feromon yaymak beni yordu ve uyumuş. Sonra da rüya gördüm, şöyleydi-"

"Anladım anladım." Sesi öyle olmasa da içten içe sırıtıyordu. Kendi de çok özlemişti Yeonjun'u. Birlikte geçirecekleri haftada ayrı oldukları zamanın acısını çıkartmayı planlıyordu. Sadece hasret gidermek için azgınlıkla alakası yok kesinlikle.

Soobin olabildiğince hızlı sürdüğü için hemencecik varmışlardı ama gece yarısı olduğu için Yeonjun her an uyuyabilirdi. Soobin ayık kalmasını sağlamazsa tabi.

Herşey Soobin'in istediği gibi ilerlerken tam sevişmek üzereyken Yeonjun ruhunu değiştirdi. Aniden Alfasının kokusu midesini gerçek anlamda bulandırdı. Üzerinde olan ve boynunu emen adamı koluyla ittirdi ama hareket etmediği için daha güçlü itmek zorunda kaldı.

Soobin Yeonjun'un ekşiyen yüzünü gördüğünde bir terslik olduğunu anladı. Rahatsız olduğu belliydi ama yinede sordu 'İyi misin?' diye.

"Kokun... Sevmedim, uzaklaş biraz."

Soobin anlam veremedi dediklerine. Hala aynı kokuyor olup olmadığını kontrol etti ve anormallik bulamadı. Melezin üzerinden çekildi ancak Yeonjun onun daha uzağa gitmesini istedi.

"Odadan çıkmak üzereyken Yeonjun seslendi. "Beni yalnız bırakma. Tam orda dur." Soobin anlamaya çalışıyor gibiydi fakat asla mantıklı değildi.

Olduğu yerde kaldı sevgilisini dinleyerek. Ayakta durmaktan yorulana kadar aynı yerde dikildi. Yeonjun kalkıp bir yerlerden bir şeyler toplayan kadar hiçbir şey söylemediler.

"Yeonjun ne yapıyorsun?"

"Bilmiyorum ama iyi hissetmemi sağlayacak bir şey."

Bir kaç battaniye ve kokularıyla kaplı giysiler ile yatağı onlara ait bir alana çevirdi. Kendine göre o bir yuvaydı. Bitirdiğinde ve memnun kaldığında Soobin'i eliyle çağırdı. Yeonjun'un ani ruh hali değişimine alışmaya çalışıyordu.

Yeonjun yatağa uzanıp Soobin'i de çağırdı. "Beni spermin ile doldur şimdi." Kelimeler doğrudan Soobin'in sikine uyarı verdi. Önceden kendini bastırmak zorunda kaldığı için şuan daha hassastı.

Soobin biraz fazla beklediğini anladığında hemen onayladı ve omegası üzerinde yerini aldı. Prezervatif almak için uzandı ama Yeonjun onu hemen durdurdu.

"Takmamıza gerek yok, bu şekilde gir."

Soobin tüm kalbiyle istese de daha sonra zorluk yaşayacaklarını biliyordu. "Emin misin? Temizlerken zorlanacağınız biliyorsun değil mi?" Heyecanı sesine de yansıyordu, uzun zaman sonra sikini ısıtabilecekti.

Yeonjun sadece başını salladı ve şişkin karnında rahatsız olarak Soobin'i doğrultarak onu dizlerinin üzerinde sikmesine yöneltti.

Soobin dikkatle Yeonjun'un pantolonu çıkardı ve sevimli kıçını öptü. Alfa kendi pantolonu sadece penisini ortaya çıkarmak için açtı. Daha rahat olması için omegasının belinin altına yastık koydu ve uyanık penisini deliğe hizaladı.

Hybrid | Yeonbin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin