Normalde bölümü 20.00 da atmam gerekti farkındayım. Ama acil çıkan bir olay yüzünden yaklaşık 6 7 saat telefona bakamadım arkadaşlar. Gerçekten çok önemliydi. Hepinize özürlerimi sunuyorum. İyi okumalar.🍷🍷
Kimilerine göre dostluk , bu dünyada aşktan önemli olan şeylerden birisiydi.
Karşımdaki bu adama baktığımda böyle düşünenlere hak veriyordum.
Ama şuan karşımda bir başkasını sevmesine rağmen, önümde başka bir kadınla flört ediyordu.Onu çok sevmem, şuan yaptığı bu hareket yüzünden ondan nefret etmeme engel değildi.
Pepper'a aşıktı ama bunu kendine yediremiyordu. Çünkü o bilirsiniz Anthony Edward STARK'tı.
Dahi , Zampara, Milyoner ,Hayırsever..
Onun için birisini sevmek , bağlanmak zayıflıktan başka bir şey değildi.Bana göre de.
Ama şuan karşımdaki bu güzel Rusla flört ederken bile Pepper'i düşündüğüne yemin edebilirdim. Gözü sürekli olarak kapıdaydı. Birini bekliyordu ve bunu bana itiraf etmese bile hissediyordum.
Biz kardeştik.
Onun bana yanlışı olmazdı , benim de ona. O beni tüm canavarlığımdan ayıran sayılı kişilerden birisiydi.
Yan tarafımda hissettiğim gölge ile kafamı oraya çevirdim. Sarışın ve oldukça çekici bir adam yanıma oturmuştu ve yüzü bana dönüktü.
Amacı flört etmekti.Aslında sarışınlardan pek hoşlandığım söylenemezdi.
Yani aslında benim kriterlerim sadece tek bir kişiden oluşturuyordu ama tek gecelik ilişkilerim çoğu zaman güzellik algısına göre yakışıklı olan kişilerle oluyordu.
Bu gece de bunun olacağını biliyordum.
Anthony'nin bana olan bakışına denk geldim. Benim her zaman ondan daha Zampara olduğumu düşünürdü.
Çoğu insan onun aksine kadınların daha evcimen olması gerektiğini düşünüyordu ve bu benim sinirlerimi zıplatıyordu.
Erkeklerin her gece farklı farklı kişilerle seks yapmasında sorun yokken neden kadınlar yaptığında sürtük damgası yiyordu?
Tanrım tamam biliyorum bu dünyaya göre farklı bir düşünce yapısına sahiptim.
Bacağımın iç kısmında hissettiğim el ile kafamı sarisin çocuğa çevirdim.
Belki de kafamı biraz toplamalıydım.
En sahte ama en flörtöz gülümsemem ile ayağa kalktım.Sarışının arkamdan geldiğini biliyordum.
Şuan düşündüğüm tek şey ise "Onun" nerede olduğuydu.🍷🍷
Sevdiğim insanlar zarar gördüğünde ya da tehlikeye girdiğinde benim zekam duruyordu. Zihnim uğultular ile doluydu ve sağ elim soğuk bir el tarafından kavranmıştı.
Bakışlarımı sağa doğru çevirdiğimde James önümde eğilmiş benimle konuşmaya çalışıyordu. Kulaklarımın uğuldamasına karşılık ağızımdan çıkan tek kelime "Stark" oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
221
FanfictionAşk bütün felaketlerin başlangıcı derdi annem. Ölmeden önce. Babam , aşkın tüm herşeyi iyileştirdiğini söylerdi. Ölmeden önce. Ablam , sevdiği adamın kokusuna cennet kokusu derdi. Ölmeden önce. Biz bir araya gelmemeliydik Atlantis. Biz yok e...