Galiba gelmeyeceksiniz Bay Barnes.
Lauren yaklaşık 1 aydır yanıma gelmiyor efendim. Sizi bekliyorum ama sizde gelmeyeceksiniz galiba. Halbuki bana söz vermiştiniz. Lauren'de bana sizin sözlerinizi hep tuttuğunuzu söyledi.
Bugün benim doğum günüm efendim. Keşke burada olsaydınız da size en yakın dostumu anlatsaydım. Ama asıl merak ettiğim şey neden annem ve babam beni almaya gelmedi? Ya da ablam?
Beni hiç mi merak etmediler acaba?
Onları çok özledim efendim. Umarım bir gün size bunları anlatabilirim.🍷🍷
Bu deftere artık yazı yazılmayacak sevgilim.
Affet,unuttuğum için
affet bıraktığım için seni.
Artık tek başına değilsin Davi.Artık değil sevgilim.
-James Buchanan Barnes-
18 Ağustos 2023
🍷🍷
"Kalk" Sesimin titremesine engel olamadım.
"Ayağa kalk James Buchanan Barnes."Kafasını kaldırıp bana baktığını hissettim.
Yavaşça ayağa kalktığında yapacağım ve yapabileceğim en mantıklı şey boyunca sarılmaktı.
Elleri belimi sardı, kollarım boynunu.
Kokusunu içime çektim, kokumu içine çekti. Yüzüme baktığında gözlerinde bir çok duygu vardı.Bunlardan birisi de kesinlikle aşktı.
James Buchanan Barnes beni hatırlıyordu , ve o beni seviyordu.
"Artık yalnız değilsin Davi. Bir daha olmaz. Yapamam , bırakamam seni."
Yalvarma tonunda kurduğu cümleler artık bizim yandığımızın kanıtıydı.
Bir şeyi kesinlestirmek lazımdı. Biz ikimizin birlikte olması demek, kıyamet demekti. Ve o bunu bilmiyordu.Çünkü ben , Davina Elenore, hayatının belkide en güzel hatasını yapıp Atlantis'e aşık olmuştum.
Ve bu yoldan dönüş yoktu.🍷
Rusya'ya gelişimizin üzerinden 1 hafta geçmişti. Dün gece saatlerinde aldığım habere göre artık şirket maddi desteğine erişimim vardı.
Sahte bir isim kullanarak benim bir kişiye şirketi devrettiğim gösteriliyordu.
Gece saatlerinde buradan çıkacaktık. O yüzden şuan herkes eşyalarını topluyordu.
1 hafta içinde herkes kişisel olarak ihtiyaçlarını almıştı.
O gün eve döndükten sonra hiç bir sey olmamış gibi uyumuştuk. Ve ikimizde yaklaşık 4 gündür konuşmuyorduk.Birbirimize bakmak , sanki hayatımızda gördüğümüz en güzel manzaraya bakmak gibiydi.
O benim evimdi, o benim Atlantis'im di.
Ama Davina Elenore yok etmek için doğmuş bir canavardı. Ellerini kendi ailesinin kanıyla yıkamıştı.Onu daha fazla ateşe atamazdı.
Düşüncelerimden beni arındıran şey ,Wanda'nın gelip hazırız demesi olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
221
FanfikceAşk bütün felaketlerin başlangıcı derdi annem. Ölmeden önce. Babam , aşkın tüm herşeyi iyileştirdiğini söylerdi. Ölmeden önce. Ablam , sevdiği adamın kokusuna cennet kokusu derdi. Ölmeden önce. Biz bir araya gelmemeliydik Atlantis. Biz yok e...