"Davina Elenore. Avenger's kurucusu ve lideri olarak. Şimdi derhal defolun."
Bu söz savaş çağrısıydı.
Bu söz Davina'nın geri dönüşünün simgesiydi.
Bu sahneyi bir filmde izleseydim ya da bir kitapta okusaydım kesinlikle kendime hakaret ederdim."Ne demek şimdi bu? Suçlularla mi çalışıyorsunuz Sayın Bakan?!" Bunu söyleyen yine sıradan Bakanlardan birisiydi ve kesinlikle benim olduğum yerde konuşmaya hakkı yoktu.
"Tony Stark kayıp. Avenger's kurucusu olarak ona verdiğim liderlik yetkisini geri çekiyorum." Yavaşça arkamı dönüp ekibe baktım.
"Herkesin onayı var mı?" Hayır demeyeceklerini biliyordum.Herkesin kafasını güler yüzle sallamasından sonra Bakanlara döndüm.
"Ve ayrıca yeni yardımcı lider Clint Barton'dır. Derhal ofisimden defolun!"
Liderliği geri almam dışında Clint'i yardımcı lider ilan etmem herkesi şaşırtmıştı. Bütün bakanlar sert bir şekilde ofisten çıkarken koltukların olduğu tarafa ilerleyip masanın arkasına geçtim.
Tanrım, sanırım ofisimi özlemiştim.
"Dedikodu yapma işini lütfen şehri kurtardıktan sonra yapalım. Şimdi herkes hazırsa işe başlamamız gerek."Kimseden çıt çıkmıyordu. Herkes oldukça şaşkın şekilde beni izliyordu. Aralarında gözlerinde hayranlık sezdiğim üç kişi vardı. James , Clint ve Enzo.
"Wanda senden istediğim Steve ile çalıştığınız gibi güçlerini kontrol edip karşıdaki yaratıkları beyinlerinden vurman." Wanda pür dikkat beni dinleyip kafasını salladığı sırada içeriye giren Sam hepimizin dikkatini çekmişti.
"Başkan , gitmeliyiz. Kötü durumda"
Masanın arkasından çıkıp kapıya doğru ilerledim.Zihnim o kadar uğulduyordu ki kafamı duvarlara vurmamak için kendimi çok zor tutuyordum.
Kapıdan çıkıp S.H.I.E.L.D'in tesis ettiği araçlara doğru ilerledigimizde aklıma gelen fikirle durdum.
"Hepiniz araçlara binin. Ben arkanızdan gelirim. Haydi." James bu söylediğimi sevmemiş olacak ki hızlıca yanıma geldi.
"Bende geliyorum. Bırakmam seni , nereye?"Şuan onu sakinleştirmek çok uzun sürecekti, ve bunun tek bir yolu vardı.
Yavaşça yanına yaklaşıp yanağına bir öpücük kondurdum. "Lütfen James."diye fısıldamamla gözlerini kapatması bir oldu.
Elleri ellerime uzandı ve kulağıma sakince "Eğer yaralanırsan, bozuşuruz" Pekala bende seni seviyorum James demek isterdim ama onun yerine hızlı adımlarla karargaha geri döndüm.
Yapmam gereken bir iş vardı.
🍷🍷
Karargahta yapmam gereken iş yaklaşık 2 saat sürmüştü. Zırhlı araçla ana merkeze uzak bir yerde durup herhangi bir evin çatısına çıktım.
Aşağıda gördüğüm manzara beni şaşırtmıştı. Stark aşağıda ekiple konuşuyordu ve yaralı değildi. Tabi sadece agizi yüzü dağılmıştı.
Elimi kulaklığa götürüp konuştum. "Wanda, çatıdayım. Çalıştığımız gibi." O ne demek istediğimi anlamıştı. Bulunduğum çatıyı görüp güçlerini sakince bana yönlendirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
221
Fiksi PenggemarAşk bütün felaketlerin başlangıcı derdi annem. Ölmeden önce. Babam , aşkın tüm herşeyi iyileştirdiğini söylerdi. Ölmeden önce. Ablam , sevdiği adamın kokusuna cennet kokusu derdi. Ölmeden önce. Biz bir araya gelmemeliydik Atlantis. Biz yok e...