24.) Kara Leke

215 36 29
                                    

Kulaklarım uğulduyordu. Hatırladığım en son şey dizlerimin üstüne çökmem oldu. Siyah kartı elime aldığım sırada yanıma gelen Enzo yere düşüşümü hafifletmişti.

Karttan kafamı kaldırıp ekibe baktığımda ağızımdan çıkan tek şey "HYDRA " oldu.
🍷🍷

Tam tamına 6 saat 43 dakikadır James yanımda değildi. Kulenin sağ kalan kısmındaki tarafta salonun içinde volta atıyordum.
Onun yanımda olmadığı her dakika, her saniye benim canım acıyordu.

Onun kokusu olmadan nefes almak bana zehir solumak gibi geliyordu.

Teninin tenime değmediği her dakika tenim yanıyordu.

Kaç paket sigara içtiğimi saysam yüksek ihtimalle Clint ile tartışırdık. Çünkü şuan o kadar aklımı o kadar kaçırmış gibiydim ki ben bile kendimden korkuyordum.

Stark'ın hızlı adımlarla içeriye girmesiyle konuşması bir oldu.
"Sisteme bir adet video düştü Davina. Videonun başlığı ise "БЕЛЫЙ ВОЛК".
Beyaz Kurt başlıklı bir video eğer Stark'ın sistemine düştüyse iş ciddiydi.
Kafamı aç der gibi salladiktan sonra ekranda gördüğüm görüntü beni bitirdi.

James kanlar içinde bir sandalyeye bağlıydı. Benim sevgilime daha ben bile o kadar dokunmamışken o yavşak ajanlar benim sevgilime vurmuşlardı. Nefesimi tuttuğumu fark ettim.

Ellerim iki yanımda yumruk olmuşken artık daha fazla dayanamaz haldeydim. Yüzüm artık nasıl bir hal aldıysa herkes yüzüme o kadar çekingen şekilde bakıyordu ki kendimden korkmuştum.

Sinirle yan tarafimdaki bar masasının üzerinde olan eşyaları yere fırlattım. Kolumun tam ortasında hissettiğim sızı ile ilgi odagim oraya kaydı.

Kolum yaklaşık 7 8 santimlik bir şekilde kesilmişti. Stark'ın yanıma geldiğini ve kolumu eline aldığını hissettim. Suan tepki veremiyordum çünkü James'in o görüntüsü gözümün önünden gitmiyordu.

Kanlar içinde olan o hali beni delirtiyordu.

Nefesimi bir nebze de olsa kontrol ettikten sonra ağızımdan çıkan tek cümle "Bana onu bul" oldu. Ve bu cümle Stark'ın ta kendisineydi.

🍷🍷

Stark'ın zorda olsa o adresi bulması Tam tamına 2 saat sürmüştü ve ben yaklaşık 8 saat 43 dakikadır sevgilimden ayrı duruyordum.

Nefesim kesiliyordu ve ellerimin titremesini geçirmek için Clint'in şuan dibimde oturup ellerimi tutması AP ayrı bir konuydu.

Koluma uydurma da olsa bir pansuman yapmıştı. Daha doğrusu ilk başka Stark yapmak istemişti ama ona olan o sert bakisimdan sonra Clint yavaşça onun yanına gelerek acil yardım kitini almış, pansumanı o yapmıştı.

Enzo ve diğer vampirlerin zor da olsa Mystic Falls'a geri göndermiştim. Enzo bağırarak inat etse de benim ona olan o yorgun bakışımdan sonra boynunu bükmüş bana sessizce bakıp gitmişti.

Arabanın durması ile hızlı şekilde yerimden kalkıp kasadan aşağı atladım.
Belimden silahımı çıkartıp mermiyi ağızına vermemle artık savaşa hazır konumdaydım.

Verdikleri adres , saha doğrusu James'imin olduğu adres eski HYDRA ama üssüydü.

James ile tanıştığım yer ve onu kaybettiğim yerdi.

221Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin