Herkese merhabalar. Yeni bir kurgu yeni karakterler yeni bir dünya.
Başlama tarihlerinizi buraya alayım lütfen...
📌NOT‼️
İlerleyen bölümlerde İlkay ve Burçin karakterleri girecektir. İkiside erkektir.
Çok fazla kız sanan olduğu için sonradan eklenen bir nottur."seviyoruz dedik diye kimse kendini GALATASARAY sanmasın."
Diğer kurgum Asker savcı karadeniz kurgum olan Pera Karadeniz'e bekliyorum...
MASAL ÖZTÜRK'DEN
Gözlerim bilgisayar ekranında gezerken sayfayı yeniledim. Annem elimi tutmuş sonuçları beklerken bana destek oluyordu.
Sayfa yenilendi ve sayfam açıldı. Baktıktan yarım saniye sonra çığlık atarak anneme sarıldım. Annem bir yandan ağlıyordu.
Tayinim çıkmıştı, Kars'a...
Babamın şehit düştüğü yeri yazmıştım. Babamın can dostu olarak gördüğü Cengiz amca çok yardımcı olacağını söylemişti. Kars çıkarsa babamın askerlik yaptığı yerde bir lojmanda kalacaktım. gerçekten bize bu süreçte çok yardımcı olmuştu.
Kendimi tanıtayım. Masal Öztürk ben. Fen bilgisi öğretmeniyim. Ankara'da annem ve üniversite sınavına hazırlanan erkek kardeşimle yaşıyorum. 26 yaşındayım. Tayinimi istemiştim ve Kars'a gidiyorum.
Annem sonucu öğrendikten sonra bana sarılmış ve teyzelerime haber vermek için telefonunun başına gitmişti. İnanamıyorum, gidiyorum. Çok istediğim yere ve orda hayatımın değişeceğini hissediyorum.
Bir hafta sonra gidecektim. Haberi en yakın arkadaşım Tuğçeye vermek içine aradım. Ama açmadı onlara gitmeye karar verdim.
Üzerimi giyindikten sonra anneme haber verip çıktım. Tuğçeler bir yan sokağımızda oturuyordu.
Sokağa girdiğimde, kollarına altın bilezikler takmış boynuna altın kolye takmış. Mahallenin evlilik ve altın meraklısı olan Nare'yi gördüm. Yüzünde sırıtmasıyla yanıma geldi.
"Nasılsın canım, var mı birileri?" diye sordu. Evet birde bu vardı Nare kafayı kocayla bozmuştu. Kendisi evlendi diye herkes evli olsun istiyordu.
"Yok Nare kimse yok. Olmasını da istemiyorum. İşime bakıyorum ben neyse görüşürüz" dedim. Tam yanından ayrılırken.
"Canım evlenmeden olur mu hiç bak bana ne kadar mutluyum. Kolumda bilezikler var. Sende evlen seninde olsun."
Bu kız ne yiyip içiyordu böyle. Bu nasıl bir düşünce şekli anlamış değilim.
"Nare sen beni merak etme benim kolumda zaten altın bileziğim var. Emin ol senin taktığın çoğu altını kendim alabilecek durumum da var. Görüşürüz" diyip bir şey demesine izin vermeden yanından ayrıldım.
Tuğçelerin evine geldiğimde direk kapıyı açmıştı. Büyük ihtimalle camdan görmüştü. Tuğçenin odasına geçtiğimizde hemen ona dönüp "Tayinimi istemiştim ya kabul edilmiş!" dedim.
İlk önce çığlık atıp hemen bana sarıldı daha doğrusu üstüme atladı. Bitmeyen tebriklerini dinledikten sonra birlikte kahve içtik. Akşam olunca eve gittim. Eve geldiğimde annem en sevdiğim yemekleri yapmıştı. Gitmeme üzülüyordu biliyordum babamdan sonra aileden birinin daha geçici dahi olsa gitmesine üzüldüğünü biliyordum. Ama bu en büyük isteğimdi.
.
.
.
Gitmeden bir önceki gece
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gidiyorum | Düzenleniyor
General FictionSADECE YAZIM HATALARI DÜZENLENİYOR. KURGUDA DEĞİŞİKLİK YOKTUR. "Anlıyorum çok iyi anlıyorum ben sizi, orda ne duygular içinde olduğunuzu anlıyorum." "Anlayamazsın öğretmen yaşamadan anlayamazsın en yakınını kaybetmeden anlayamazsın. Yaşama da zaten...