-31-

8.2K 313 26
                                    

Merhaba umarım beğenirsiniz.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Yıldıza bastıysanız bölüme geçelim artık iyi okumalar...

Sondaki duyuruyu dikkate alınız lütfen...

"Yavaşça kalemin kulağına eğilip dedim ki: 'bir daha onun adını yazarsan, seni de kırarım.'"
Cemal Süreya

'"Cemal Süreya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

NEŞE KARALAN

MASAL ÖZTÜRK'DEN

Restorandan çıkmak için hazırlanıyorduk. Büyük bir kutu bulup bütün hediyeleri içerisine yerleştirmiştim.

Her şeyi aldığımdan emin olduktan sonra Borayla birlikte Neşelerin olduğu tarafa doğru gitmeye başladık.

"Sohbetinizi de bölüyoruz kusura bakmayın ama."diyerek aralarına girdi Bora. Gerçekten zor biriydi ve inatçıydı daha Neşe ve Can arasında bir şey olup olmadığı bile belli değilken böyleyse gerisini düşünemiyordum.

Bana döndüğünde sen akıllanmazsın bakışları attığımda omuz silkip "Neşe gidiyoruz."diyerek yürümeye başladı.

"Can bu gece nöbetin var haberin olsun asker."diyerek dışarı çıktı. Gerçekten kardeşini kıskandı diye çocuğa nöbet yazmıştı deliydi.

Bende ikisine tebessüm edip dışarı çıktım. Neşe bir kaç dakika sonra yanıma geldiğinde "abine bu gece bende kalmak istediğini söyle kız kıza konuşacaklarımız var." diyince "oo yengecimle oturmacalar."diyerek güldü.

Arabaya binip lojamana geldikten sonra Bora yanıma gelip "iyi geceler bir tanem gönül ister bugün yanımda kal ama maalesef askeriyeye gitmem gerekiyor."diyerek boynumdan öptü.

"Olsun sevgilim hem çok güzel bir gündü çok teşekkür ederim."dedim.

"Görüşüz o zaman benim gitmem gerekiyor."diyerek çok kısa dudaklarımdan öptü. Neşe arkadan "abi bugün yengemle kalsam olur mu hem sende evde yoksun korkarım ben."dedi.

Bora bana baktığında kabul edip etmediğimi soruyor gibiydi. Gözlerimle onayladığımı belirttim. "Kal ama uslu dur bak."diyerek kıvırcık olan saçlarını daha çok karıştırdı.

Neşe oflayarak saçlarını düzeltirken "iyi geceler sevgilim."dedim ve neşeyle birlikte binaya girdik.

Eve gelince "sen istediğin yere geç rahat ol bende üzerimi değiştirip geliyorum."dedim.

"Ay Masal abla benim yanımda hiç bir şey yok."diyince onunla birlikte odaya gittik. Ona hiç giymediğim eşofman takımını verdikten sonra misafir odasını gösterdim.

Gidiyorum | DüzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin