Merhaba iyi okumalar.
Beğenirsiniz diye düşünüyorum ama bakalım...
Bu arada minik bir spoiler vereyim. Ben ilerleyen zamanlarda bir bölüm yazacağım. Büyük ihtimalle yazarken gözlerim dolar dolar ve dolar. Belki hep birlikte ağlarız. Umarım çok üzülüp vazgeçmem o senaryoyu yazmaktan.
Neyse daha vakti var onun.
Söylemeden geçemeyeceğim Türk futboluna yapılan bu saygısızlığı Türkler unutmaz. Söylenecek bir çok şey var ama cevap birlik olunarak verildi.
"Bir bak tarihe, Türk'e baş kaldıranların sonu ne olmuş."
BURÇİN ATA
MASAL ÖZTÜRK'DEN
Eve geçince kendimi çok yorgun hissediyodum. Veli toplantısı vardı bugün bütün veliler çok iyi insanlardı. Bir çoğu yemek bile yapıp getirmişti.
Bugün cumartesiydi ve günün geri kalanını yatarak geçirmeyi düşünüyordum.
İlkay evde yoktu beyefendi buralara çabuk adapte olmuştu. Merkezdeki esnaf lokantasındaki bir amcayla arkadaş olmuş ve amca bugün ona Kars'ı gezdirecekti.
Evet kendinden yaşça büyük biriyle arkadaştı benim deli kardeşim.
Uzandığım koltuktan kalkıp mutfağa gittim. Çikolata alıp balkona çıkınca gözüm Bora'nın balkonuna takıldı.
Onu o kadar çok özlemiştim ki geldiğinde günlerce ayrılmadan yanında dursam geçmezdi bu özlem.
Bir buçuk hafta olmuştu göreve gideli bir sürü mesaj atmıştım ama hiçbiri okunmamıştı.
Telefonumun kapalı olacak dediğinde bu kadar uzun bir süreden bahsettiğini düşünmemiştim.
Attığım mesajlara yenilerini eklemek için sayfaya girdim. En son mesajı dün gece uyumadan önce atmıştım ve onun gibi daha niceleri.
Kime:❤️🩹
-Seni çok özledim.(15.22)
-Ne zaman geleceksin?
-Sadece bir kaç saniyelik baksan telefonuna...
-Sadece okundu olsa o bile yeter.
-Gelince yanımdan ayrılamayacaksın. (15.26)
-Umarım iyisinizdir.
-Bir şey olsa Cengiz amca haber veririm demişti.
-Bora lütfen artık gel. (15.32)
-Dayanamıyorum.
-Sensizliği hiç sevmedim ben.
-Seni seviyorum sevgilim.
-umarım gelmen yakındır 🖤 (15.35)Telefonu kapatıp koltuğa tabiri caizse atıp dolan gözlerimi sildim.
Aklıma gelen şeyle Tuğçeyi aradım biraz değişikliğe ve hava almaya ihtiyacım vardı.
"Alo Tuğçe nerdesin?"diyerek konuya girdim direk.
"Hastanedeyim Kuşum da noldu?"
"Biraz yanına gelebilir miyim?"dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gidiyorum | Düzenleniyor
Ficção GeralSADECE YAZIM HATALARI DÜZENLENİYOR. KURGUDA DEĞİŞİKLİK YOKTUR. "Anlıyorum çok iyi anlıyorum ben sizi, orda ne duygular içinde olduğunuzu anlıyorum." "Anlayamazsın öğretmen yaşamadan anlayamazsın en yakınını kaybetmeden anlayamazsın. Yaşama da zaten...