Selamm hızlıca bölüme geçelim.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
İyi okumalar
"Öyle ya deniz rengini gökten alırmış ama herkes denize hayranmış."
YAZARDAN
Karşıdan gelen yüksek seslerle ve korna sesiyle "MASAL, MASAL DUYUYOR MUSUN, MASAL CEVAP VER!"diyerek bağırdı.
Arkadaşından cevap alamamıştı bir şey olmuştu telefonu kapanmıştı. Ya kötü bir şey geldiyse diye düşündü arkadaşına.
Aklından geçen tek şey arkadaşına bir şey olduğuydu. Tuğçe hızlı adımlarla ayakkabılarını bile giymeden dışarı çıktı.
Acıyan ayakları umrunda değildi şu an ağlamaya başlamıştı elleri titriyordu. En yakınını kaybetmek istemiyordu.
Koşarak tanıdığı birini bulmak için lojamanda öylece koşarken lojmanın büyük kapısından giren sevgilisi ve Borayı gördü.
Hızlı bir şekilde koşarken kalbinin sesini net bir şekilde duyuyordu ama umrunda değildi.
Arkadaşına ne olduğunu bilmiyordu.
Bora ve Burçin karşıdan koşarak onlara doğru ağlayarak gelen kızı gördüklerinde hızla ona doğru ilerlediler.
Burçin sevgilisi yanına gelince ne olduğunu sordu ama kız titremekten ve ağlamaktan konuşamıyordu.
"Bi-bir şey oldu ona bir şey oldu."diyerek sayıklıyordu.
İkili kızı sakinleştirmeye çalışıp ne olduğunu sorduklarında Tuğçe artık sinir boşalması yaşayarak hem ağlayıp hem bağırarak anlatmaya başladı.
"BİR ŞEY OLDU MASALA YARDIM EDİN HABER ALIN GELİYORUM DEDİ AMA BİR ŞEY OLDU ONA."dedi Bora kalbindeki ağrıyla içindeki sıkıntı büyüdü ve büyüdü.
BORA KARALAN'DAN
Tuğçenin söyledikleriyle ne yapacağımı şaşırmıştım ona bir şey olamazdı.
Tuğçeyi kollarından tutup hafif sarsarak "TUĞÇE KENDİNE GEL NOLDU ONA."dedim.
"Ben onunla konuşuyordum nerdesin diye Ankara'ya babasının yanına gitmişti o. Erzurumdayım dedi sonra çok büyük bir gürültü koptu. Telefon kapandı."diyerek ağlayarak anlatıyordu.
İçimdeki sıkıntıyla aklıma gelen şey olmamasını dileyerek Burçine dönüp "hemen birilerinden yardım iste."dedim.
O sırada Tuğçenin Telefonu çaldı. "MASAL ARIYOR MASAL."diyerek hemen açtı. Sesi dışarı vermesini söyledim.
"Masal nerde-"
"Merhaba ******* hastanesinden arıyorum. Telefonun sahibi Erzurum-Kars yolunda trafik kazası geçirdi. Bilginiz olsun hastanemize bekleniyorsunuz."dediğinde Tuğçe telefonu düşürmüştü.
Burçinle göz göze gelince "ben gidiyorum."dedim arabanın anahtarını gelirken Metinden almıştım. Hemen arabaya binip hastaneye doğru yola çıktım.
Yolda giderken tekrar hastaneyi aradım.
"**** Hastanesi buyrun?"
"Masal Öztürk kaza yapmış haber verildi durumu ne şu an?"dedim yerimde duramıyorum.
Kalbimde büyük bir ağrı vardı. İçim yanıyordu içimdeki pişmanlık saatler dakikalar geçtikçe kalbimi daha da ele geçiriyordu.
"Ameliyata alındı durumu hakkında bilgi veremem. Gelmeniz daha iyi olur."dediğinde onaylayıp telefonu kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gidiyorum | Düzenleniyor
General FictionSADECE YAZIM HATALARI DÜZENLENİYOR. KURGUDA DEĞİŞİKLİK YOKTUR. "Anlıyorum çok iyi anlıyorum ben sizi, orda ne duygular içinde olduğunuzu anlıyorum." "Anlayamazsın öğretmen yaşamadan anlayamazsın en yakınını kaybetmeden anlayamazsın. Yaşama da zaten...