Shawn'a olan sevgim Nirvana...
İyi okumalar.
"illede görmek için mi yaşanır güzel günler. Uğruna beklemek de güzel."
MASAL ÖZTÜRK'DEN
Okula giderken Handan teyze aramış ve yemeğe çağırmıştı çok ısrar edince kabul etmiştim.
Okul çıkışında direk onlara gittim kapının açılmasını bekliyordum. Kapı açılınca açan kişiye baktım Bora açmıştı. Saçları nemliydi bu adam nasıl sürekli böyle yakışıklı oluyordu anlamıyorum.
Çok uzun bir süre olmasa da iki haftadır yoktu ve ben anlam veremediğim bir şekilde onu çok özlemiştim.
O varken çok huzurlu olan şehir o yokken çok huzursuz hissettiriyordu.
Daha öncede hissetmiştim yıllardır olmayan bir şey burada vardı bazen düşünüyorum acaba daha önce babamın burda olduğunu bildiğim için miydi bu hisler, bu lojmanlarda kaldığını, o askeriyede onunda ayak seslerinin daha önce yankılandığını bilmemden miydi?
Ya da başka bir şey bilmiyorum. Ama bu hissi çok sevmiştim.
İçimden geleni yaparak ona sarıldım. Başta karşılık vermedi ama sonradan ellerini belimde hissettim. "hoşgeldin." dedi ayrılırken.
"hoşbuldum." dedim ve içeriye geçtim Handan teyze ve Neşeyle de sarıldıktan sonra direk yemeğe geçtik.
"e kızım okul nasıl gidiyor" diye sordu Handan Teyze çatalımı tabağa bırakıp "iyi gidiyor yarın zaten karne günü." dedim.
Kafa sallayıp "tatilde Ankaraya mı gideceksin yoksa burda mı kalacaksın." diye sordu.
"daha belli değil her an gidebilirim de kalabilirim de." dedim.
Bora aniden "kal" dedi. Neşe ve Handan teyze gülerken ben "anlamadım?" dedim.
Bora su içip "yani şey bence kal." dedi. Daha fazla uzatmayıp "bakarız." dedim.
Boraya telefon gelince masadan kalkmıştı bizde masayı toplamaya başladık.
"Neşe senin okul ne zaman tatil oluyor?" "yarın dönüyoruz artık iki gün sonra da okul tekrar başlıyor 1 ay sonra tatil olur herhalde." dedi.
O sırada içeriye Bora girdi. "ne olmuş oğlum." dedi Handan teyze.
"4 gün sonra her yıl yapılan askerler ve aileleriyle olan davet varya o yapılacakmış ama bu sefer İstanbul'daymış." derken bana baktı.
"sende gelir misin"dedi.
" bilmem ki biraz düşüneyim ben haber veririm. "dedim. İstanbul'u çok seviyordum ama askerler ve aileleri demişti kendimi orda yabancı gibi hissetmekten korkuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gidiyorum | Düzenleniyor
General FictionSADECE YAZIM HATALARI DÜZENLENİYOR. KURGUDA DEĞİŞİKLİK YOKTUR. "Anlıyorum çok iyi anlıyorum ben sizi, orda ne duygular içinde olduğunuzu anlıyorum." "Anlayamazsın öğretmen yaşamadan anlayamazsın en yakınını kaybetmeden anlayamazsın. Yaşama da zaten...