-12-

19.7K 570 62
                                    

Merhaba umarım beğenirsiniz.

Medyadaki şarkıyı çok seviyorum.

"Gökyüzüne bakmayanların kalbi daha çabuk kirlenir."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



MASAL ÖZTÜRK'DEN

İstanbula gelmiştik şu an havaalanından çıkmış kalacağımız evlere doğru gidiyorduk.

Evleri askeriye hazırlamıştı. Villalardan oluşan bir sitede her bir evde bir aile kalacak şekilde yerleşecektik.

Annem ve İlkay gelmeyecekti ben kimle kalacaktım ki.

Ben bunları düşünürken önümde biri el sallamaya başladı.

Boraya dönünce "iyi misin? Sabahtan beri sana sesleniyorum daldın gittin." dedi.

"iyiyim iyiyim sadece nerde kalacağımı düşünüyordum." dedim.

Bora rahat bir şekile arkasına yaslanıp "düşünmene gerek yok bizim evde kalacaksın." dedi.

"Bora bak en sinir olduğum şeyi yapıyorsun ben senin askerin değilim emir verir gibi konuşma." dedim.

Omuz silkip "bizim evde kalacaksın." dedi ve güldü.

Omzuna vurup "dalga geçiyor birde ya." dedim.

Bora kahkaha atıp elimi avcunun içine aldı "tamam tamam kızma. Ama bizimle kalman daha iyi olur masal hem benim misafirim olarak geliyorsun." dedi.

Düşününce mantıklı olduğu için "tamam ne kadar kaldı." dedim.

"5 dakikaya ordayız." dedi.

Dediği gibi bir kaç dakika içinde evlerin olduğu siteye gelmiştik.

Borayla arabadan inip valizlerle birlikte eve girdik. Üst kata çıkınca Bora hangi odayı istediğimi sormuştu. İkimizde karşılıklı odalara yerleşince odamda oturmuş telefona bakıyorum.

Kapım tıktıklandıktan sonra Bora "gelebilir miyim?" dedi. "gel" deyince kapıda başını içeriye uzatmış bir Bora gördüm.

"hadi hazırlan da yemeğe gidelim."dedi.

"olur ama İstanbul'u avucunun içi gibi bilen olarak ben bir yere götüreyim olur mu?" dedim.

"olur." dedi.

Bora odadan çıktıktan sonra üstümü giyindim.

Odamdan çıktığımda Borada mutfaktan çıkmıştı spor bir şekilde giyinmişti. Her haliyle seviyordum ben bu adamı.

"hadi çıkalım." dedim. Birlikte evden çıkınca askeriyenin askerlere verdiği arabaya bindik.

Arabayı ben sürecektim.

"nereye gidiyoruz öğretmen?" dedi Bora.

"bekle biraz çok sevdiğim bir yere gidiyoruz."dedim.

"sigara içsem sorun olur mu senin için?" dedi Bora.

Gidiyorum | DüzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin