-11-

20K 629 66
                                    

Herkese merhabalar

Umarım beğenirsiniz yorumlarınızı bekliyorum.

Medyadaki şarkı kendisini de çok sevdiğim birinin çok severek okuduğum bir kitabının şarkısı iyi okumalar... Biliyor o kişi kendini💜

Ufacık şeyleri bahane edip sizi yalnız bırakan sırtını dönen insanlarda vefa ve sevgi asla aramayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ufacık şeyleri bahane edip sizi yalnız bırakan sırtını dönen insanlarda vefa ve sevgi asla aramayın. Yol verin gitsinler..!

MASAL ÖZTÜRK'DEN

Bora ellerini yıkamaya gitmişti bende kahve yapıyordum. Bora mutfağa girince "yardım edebileceğim bir şey var mı." dedi. Kafamı hayır anlamında sallayıp "yok sen içeri geç birazdan gelirim." dedim.

Bora gittikten bir kaç dakika sonra kahveleri alıp bende Boranın yanına gittim.

Balkonda oturuyorduk ve dışarıda hafif yağan karı izliyorduk.

Bora "senin balkon sıcakmış bizimkinde pek oturulmuyor soğuktan."dedi.

"Cengiz Amca balkon sevgimi bildiği için kalorifer taktırmış o yüzden."dedim.

Başını onaylar anlamda sallayıp "benim taktırmama gerek yok ya evde değilim istediğim zamanda buraya gelirim olmaz mı?"dedi.

"Gel tabii ki sormana gerek yok."dedim.

Yine aramızda sessizlik olunca "bugün benimle geldiğin için teşekkür ederim." dedim.

"önemli değil uzun süre sonra güzel vakit geçirdim."dedi.

Biraz sessizlik oldu daha önce sevgilisi olmuş muydu çok merak ediyordum.

" daha önce sevgilin oldu mu?"diye sordum.

Bana bakıp" neden sordun."dedi.

Omuz silkip" öylesine, merak ettim."dedim. Önceki hayatı beni ilgilendirmezdi ama daha önce sevgilisi olmuş olma ihtimali kalbimi acıtmıştı.

"olmadı."dedi. Söylediği o bir kelime beni o kadar mutlu etmişti ki...

"senin, sevdiğin hoşlandığın biri de mi olmadı"dedi. Hala bana bakıyordu."olmadı." dedim. Dudağının kenarı mı kıvrılmıştı ya da ben hayal mi görüyordum.

Aramızda biraz sessizlik olunca tekrar Boraya dönüp "film izleyelim mi?" dedim.

Kolundaki saate bakıp "başka zamana sözün olsun hatta sinemaya gidelim. Geç oldu gideyin artık." dedi.

"tamam." dedim kapıya doğru giderken aklıma gelen şeyle "bir dakika bekler misin?" dedim.

Odama gidip dolaptan Boranın bana geçen gün verdiği montu aldım. Tekrar içeriye gittiğimde Bora botlarını bağlıyordu.

"vermeyi unuttum sana birde yıkamadım ama kusura bakma." dedim.

Kafasını olumsuz anlamda sallayıp "sorun değil." dedi.

Gidiyorum | DüzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin