Yeni Menajer

41 11 0
                                    

Aniden açılan dış kapıdan Fred'in kafası,Fred'in melon şapkası ve Fred'in sırtından meraklı gözlerini etrafta gezdiren  Quincy'i görmek Michael'ın şu an isteyeceği en son şeydi.

Dışardan bakıldığında ise, mutfakta sandalyede uzanan genç ve alımlı bir genç kız röptaşambrlı genç bir adam ve buz torbaları epey enteresan duruyordu.

Quincy gördüğü manzara karşısında Fred'in gözlerini elleriyle kapamaya çalışırken, zavallı Fred, Quincy'nin ağırlığına daha fazla dayanamayıp, düştüler.

"Fred, ne kadar da sakarsın. Sayende her şey altüst oldu" diye homurdanıyordu yerde Qu.

"Bay Quincy, üzerime çıkmasaydınız tüm bunlar olmayacaktı."dedi Fred.

Sesleri duyan kız, endişeli gözlerle Michael'a bakarken,

"Gitsem iyi olacak. Her şey için  özür dilerim." derken toparlanmaya başladı.

Kızın sesini duyan Quincy, Fred'i tek hamlede üzerinden atıp, ayağa fırladı.
Sol  eliyle gözlüklerini düzeltirken sağ elini hemen kıza uzattı...

"Merhaba, genç bayan. Ben Quincy Jones."

Kafasını Michael'a doğru çevirerek,

"Evlat parti mi var? Sanırım pijama partisi."

diyerek kahkayı patlattı.

Michael utanmıştı. Hem de çok utanmıştı. Mahçup bi halde Quincy'e durumu açıklamaya çalışmak istiyordu ama Quincy'nin diline düştüğünün farkındaydı.

"Hayır, hayır yanlış anladınız sanırım. Şey aslında. Olayı ben anlatacağım size. Tam olarak şöyle oldu aslında."

Doğru kelimeleri bulamıyor, gittikçe çuvallıyor, işin içinden çıkamıyordu Michael. Bir yandan da  yardım isteyen gözlerle bakışlarını kıza çeviriyor, o da şaşkın şaşkın Michael'a bakıyordu.

Ayağa kalkan Fred kravatını düzelttikten sonra, boğazını temizleyip söze girdi.

"Yeni menajer arayaşımız sürüyordu. Sanırım bu genç bayan da iş ilanı için geldi değil mi?"

"Yeni menajer mi?" Gözleri zaten iri olan kız daha da açmıştı gözlerini bu soruyu sorarken...

"Yeni menajer mi, eskisine ne oldu?" dedi Quincy

Michael minnet dolu gözlerle kafasını sağa sola sallıyor, o anda Fred'in boynuna sarılmamak için kendisini zor tutuyordu.

Quincy kolları bağlı, sol eli çenesinde, şaşkın şaşkın izliyor, garip bir şeyler döndüğünü anlıyor fakat anlamlandıramıyordu.

"İş sözleşmesi sona erdi. Daha fazla ücret istediği için de, Bay Jackson yeni sözleşme imzalamadı."

"Bakın aslında olay tam olarak" diye  ürkek ses tonuyla kız söze girmek istedi.

Quincy, cinayet çözmek isteyen bir dedektif edası ile turluyor, kolları bağlı, eli çenesinde ipucu arıyordu.

"Evet olay tam olarak ne Bayan hımmm, bu kaba beyler sizi hala tanıştırmadılar Bayan....??"

"Sen tvde Sherlock'u fazla kaçırdın sanırım Quincy Holmes. Kızı rahat bıraksan artık. Ne kadar korktu zaten görmüyor musun?" dedi Michael

"Adım Melody" dedi kız( kendinden emin bir ses tonuyla) Michael'ın lafını kesip, elini Quincy'e uzatırken...

"Melody Taylor. Tanıştığımıza memnun oldum Bay Jones."
 
Michael ve Fred göz göze geldiler. Michael kalp atışlarının hızını duyulacak endişesi ile gizlemek için bir hamle yapmalıydı.

"İzninizle, üzerime düzgün bir şeyler giymem gerekiyor" diyebildi. Bakışlarını herkesten kaçırdı, mutfağı hızlıca terketti.

Odasına girdiği an,

"Evet Mike sakin olur musun! . Sakin ol! Sakin ol! Sakin ol! " Gardropta ki her kıyafete dokunuyor ama hiçbirini seçemiyordu. 

"Çok memnun oldum Melody. Bizim patron (o sırada sandalyeyi çekti, ters oturdu ve purosunu yaktı)yani Mike zaten tüm görüşmeleri ropdöşambır ile yapar. Elinde de buz torbaları, dolanır durur etrafta."

Fred Quincy'e kaş göz işareti yapıyor, güzel kız karşısında çenesi düşen Qu ise Fred'i görmüyordu.

Peter PANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin