Michael iç ses:
" Çok mu belli ettim acaba onu beğendiğimi? Ne kadar güzel görünüyordu...Neler oluyor bana?Haahaa, geldiler."
"Kırmızı bebeğime zarar vermedin değil mi kokmuş?"
Qu arabasını dikkatli gözlerle inceliyordur.
Michael sinirli bakışlar atarken, Qu gülümseyerek,
"Öne geçiniz patron."
Fred davet beklemeden arka kapıya yönelir ve Melody'iye eliyle
"Buyrun bayan Taylor" der.
Melody, Michael'ın tam arkasına oturur. Parfüm kokusunu içine çeker. Aynaya bakarken, Michael'ın da kendisine baktığını farkedip gözlerini kaçırır.
"Seramoni bittiyse, yola çıkalım prodüktör" der Michael. Aynadan ilk defa gözlerini çekmiş, Qu'ya bakmıştır.
"Hay hay patron. Siz nasıl isterseniz."
Fred ile arka koltukta yan yana oturan Melody'nin kalbi ağzındadır.
Bunu farkeden Fred havayı dağıtmak adına söze girer. Melody'e kısık sesle,"Heyecanlanmanıza gerek yok bayan Taylor. Sadece kendiniz gibi davranmanız yeterli. Akıllı bir kızsınız. Size güveniyorum." der.
Melody Fred'in iltifatları karşısında mahçupça gülümseyerek,
"Teşekkür ederim bay bay..."
"Fred diyebilirsiniz"
"Teşekkür ederim Fred" der Melody gülümseyerek.
Michael konuşmaları dinliyordur. Aynadan Melody'e bakmaya da devam ediyordur.
"Şarkı ortada yok ama biz stüdyoya gidip o ünlü ile tanışacağız. Çok güzel bu.."
Diye Michael konuyu değiştirir.
"Senin için şarkı yapmak bu denli sorun olamaz Michael.Şikayet etmeyi bırak ve hayatı akışına bırak.Carpe diem kokmuş" Göz kırpar Michael'a Quincy.
"Bi Carpe Diem'imiz eksikti, o da oldu sayende" gülümsüyordur Michael.
"Her daim ölüm gerçeğinin farkında olarak zamanın değerini bilenlerin ve anı yaşamaya özen gösterenlerin felsefesi" der Melody arka koltuktan.
Utanıp ağzını eliyle kapatır.
Michael, sağa arkaya doğru dönmüş, Melodiy'nin gözlerine bakıyordur. Qu dikiz aynasından Melody'e bakıyordur. Fred, sol cama bakarark gülümsüyor, bu kızı işe almakla verdiği kararın doğruluğundan gururlanıyordur.
"Çoook çok afedersiniz. Ben, istemeden, hay aksi, ağzımdan çıktı bir anda. Sizi dinlemiyordum aslında."
Utancından yerin dibine girmiştir.
Michael'ın ise çok hoşuna gitmiştir Melody'nin bilgi paylaşımı.
"Qu, hanımefendiden çok şey öğreneceksin"
Quincy gözlüklerinin üzerinden Michael'a bakarak,
"Senin de öğreneceklerin var sanırım hanımefendiden ama şimdi bunları burada dile getirmeyeceğim. Yoksa ( dilini çıkarır Michael'a) rezil olursun"
Michael elini torpidoya götürür.
"Heeey, şaka yaptım tamam tamam"
Stüdyoya gelmişlerdir.
Fred herkesten önce inip, Melody ve Michael 'ın kapısını açar.
Qu ve Michael önden, Fred ve Melody arkadan yürüyorlardır.
Qu' nun odasına doğru merdivenlerden çıkarlarken, Fred Qu'nın yanına geçer. Arkada Melody ve Michael kalır.
"Çok şık görünüyorsunuz bayan Taylor."
Melody utancından kıpkırmızı olur.
Michael kızı utandırdığını farkedip susar.
Qu'nun ofisinden kahkaha sesleri duyuluyordur. Michael ve Melody birbirlerine bakarlar şaşkınca. Ofis kapısına geldiklerinde, Michael:
" İnanamıyorum, Paul Mccartney burada. Beatles grubu, buna inanamıyorum Melody" derken, elini Melody'nin omzuna koyduğunun farkında bile değildir. Şaşırmıştır Michael.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peter PAN
Fanfiction"Siz beni görmezden geldiniz diye görünmez mi oldum? " Michael Jackson