"Nasıl yani Qu, cidden nasıl eminsin bu albümün kariyerimin dönüm noktası olacağına?"
"Bana güven evlat!Sana en az 3 Grammy garanti diyorum." gözlük camlarını temizliyordu bir yandan da Quincy.
"3 Grammy mi? Tek gecede, bir seferde?"diye sordu Michael gözlerini büyüterek.
" Ne sandın? "dedi Quincy gözlüklerini gözüne takarken.
" Sanırım bu emrivakiye ikna olmam için yeterli bir sayı değil. Başka teklifiniz varsa, alayım "dedi Michael gülümseyerek.
Melody'i, işe başlaması için çağıran Fred telefonu kapatır kapatmaz mutfağa geldi.
" Bayan Taylor sanırım yola çıktı. Az sonra burada Olur"derken bakışları Michael'daydı.
Michael, Melody'nin geleceğini duyunca ayağa kalktı.
" Beyler, ben gidip üzerime doğru düzgün şeyler giysem iyi olacak. Kızın beni bir daha böyle görmesini istemem." derken üzerini gösterip , mutfağı terketti.
Fred ile Quincy mutfakta kalakaldılar.
"Sahi Fred, kim bu kız?Necidir, napar, nasıl yaşar, en ufak bir bilgi sahibi değilim. Prodüktör olarak Michael'ın menajerini yakından tanımayı çok isterim doğrusu."
"Hep beraber tanıyacağız bay Jones" dedi Fred. Ve ekledi.
"Ben de kızı, ilk defa sizinle, burada gördüm. En ufak bir fikrim bile yok kendisi hakkında."
"Ne yani, sen kızı, daha önce hiç görmedin mi? "
Hayır anlamında Fred başını iki yana sallıyordu.
"Seninde ağzından laf almak, kuyudan iğneyle su taşımaya benziyor Fred. Dedikoduların için çok sağol, çok aydınlandım" derken gözlerini devirmişti Quincy.
Fred, Quincy'nin bu haline alınmıyor aksine o da, bu çocuk ruhlu adamı en az Michael kadar seviyordu.
Fred 'in hayat tecrübesini, olaylara bakış açısını, sakinliğini ve iş bitiriciliğini herkes takdir ederdi. Ama o sadece kendisini Michael' ı korumaya adamış sadık bir dosttu.
Melody, yavaş adımlarla yaklaştı Michael'ın evinin önüne.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
"Bir dakika bir dakikaaa beyler, kapı çalıyor"dedi Qu. Ayağa kalktı, kapının deliğine kadar gitti.
" Seninkiymiş evlat"elini boşver anlamında sallamıştı Fred'e bakarak Quincy.
"Kim Qu, benimki kim?, Bir kerede bir işi şakaya vurmasan olmaz zaten"
Michael hışımla kalktı yerinden. Kapıya doğru yöneldi. Delikten bakmayı aklının ucundan bile geçirmeden kapıyı açtı.Melody tam karşındaydı.
Michael, üzerindeki gömleğinin yakasını düzeltti gayrı ihtiyari. Melody'nin gözlerine gülümseyerek bakarak,
"Hoşgeldin, girsene, yani girsenize bayan Taylor."
Melody gülümseyerek,
"Hoşbuldum, bay Jackson."
Kendisine kapıyı açıp yol veren Michael'ın önünden içeri geçer.
"Benimle görüşmek istemişsiniz."
Sanki yıllardır bu işi yapıyormuşcasına emindir Melody kendinden bu soruyu sorarken.
"Hımm, evet, yani şey Quincy eveet Quincy" parmağı ile Qu yu işaret ediyordur Michael.
Quincy kendi alnına bir şaplak atıp, Fred'in kulağına eğilir
"Kokmuş, aşık olmuş, yandık Fred! "
Fred, gözlerini kocaman açar, şaşırmıştır. Michael zor durumdadır ve konunun toparlanması gerekiyordur.
"Merhaba, bayan Taylor" nazikçe elini Melody'e uzatır Fred.
"Buyrun lütfen" sandalyeyi çekip zarifçe oturması için buyureder Melody'i.
Melody şaşkın şaşkın bakıyordur üç adamın suratına.
"Bay Jackson, çok ünlü bir müzisyenden düet teklifi almış. Bu yüzden fazla heyecanlı."
Quincy homurdanarak,
"Ya ne demezsin, kokmuş aşık oldu demiyordaa"
Fred öksürürerek Qu'yu susturmaya çalışır..
"Öhööö öhööö, pardon. Bugün bay Jackson, starla şarkıya karar verecekler. Çünkü ortada büyük bir problem var. Düet yapılacak şarkı henüz ortada yok."
Michael kafasını iki yana sallıyor içinden,
"Zamanlamana hayranım Fred, zamanlamana hayranım."
Diye geçiriyordur.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Fred ve Qu kendi kendine söylenirken Melody kendi alemine dalmıştır.
İç ses: Vay be gerçekten buradayım, Michael Jackson'nun evinde ve kendimden korkmaya başladım artık...
Gözü anlık Michael'a kayar ama bakışlarını hemen kaçırır.
İç ses: fotoraflarından sevdiğin adam canlı canlı karşında ve evindesin! Panik yapma kızım Melo sakin sen duygularını yönetebilen bir kızsın ama Röpdeşambr'dan sonra siyah gömlek daha iyi olmuş sanki?
Kendi düşüncesine zihninde gülmüştür Melody.
İç ses:Ne saçmalıyorsun Melody kendine gel!!Sen artık Michael Jackson'ın menajerisin. Ona mektup yazan Wendy'i unut şimdilik!
Michael duvara yaslanmış , kolları bağlı, Quincy'e sinirli bakışlar fırlatırken, Qu, dünyadan bir haber, masadaki keki ucundan tırtıklıyordur. Bakışları üzerinde hissedince,"Patroon hadi ama, lütfen öyle bakma bana. Yaşlı ve hasta bir adamım ben." der.
Michael, bakışlarını Fred'e döndürerek,
"En iyisi bugün toplantı yapmak olacak sanırım. Durumu anca böyle toplarız belki. Sevgili prodüktörüme iletin lütfen."
Kafasını Melody'e çevirip ekler,
"Az sonra stüdyoya gidilecek bayan Taylor. İş sözleşmesini ve maaşı Fred size izah edip, imzalatacaktır.
Michael mutfağın kapısını açar. Tam çıkacakken,
" Unutmadan Quincy, bu işi başıma açan sensin. O şarkı bitene dek, yanımdan bir an ayrılmayacaksın. Yoksa, başın belada! " Güneş gözlüklerini yarılayıp Qu'dan gözünü ayırmaz çıkana dek.
"Ben arabaya geçiyorum, aşağıya inseniz iyi olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peter PAN
Fanfiction"Siz beni görmezden geldiniz diye görünmez mi oldum? " Michael Jackson