Michael, zeka dolu hitab ararken, yemek yemek için ailenin tüm üyelerini sofraya bekleyen Joseph, sinir küpüne dönmüştü. Katherina'ya sesini yükselterek:"Küçük prens sofraya teşrif etseler de karnımızı doyurabilsek!
Dik bakışlarını ve alev saçan yemyeşil gözlerini Janet'a çevirerek:" Onu çağırmak için hala ne bekliyorsun! "demeden Janet sandalyeden fırlayıp, soluğu Michael'ın odasının kapısında almıştı. Kapının tıklama sesi ile yorganı üzerinden atıp, bir çırpıda kapıyı açtı Michael.Michael:Noldu Janet, bu halin ne?
Küçük kız kardeşinin elini tutup odasına doğru çağırmak isterken,
Janet:Abi, lütfen içeriye gel. Joe, jo...
sesinin tonundan Joseph'in sinir kat sayısını tahmin eden Michael kardeşinin alnına buse kondurup, '' Merak etme sen. Yakında Herşey düzelecek''diyerek onu sakinleştirir. Şimdi tam bir hanımefendi gibi koluma gir ve yemeğimizi yemeye gidelim der. Janet abisinin sakinleştirici sesinin etkisine kapılıp, Joe nun sinirini çoktan unutsa da bu güzel saniyeleri, Joe' nun alaycı bağırışları bıçak gibi keser...
Joe:Aman efendim aman, kimleri görüyorum! Sonunda...
Michael, Joe'nun söylediklerini umursamaz , Janet'ın sandalyesini çeker ve onu sandalyeye oturtur. Sofra buz gibidir. Rabie, Jackie, Jarmanie, Marlon evlendikleri için ailenin bu tatsız yemeklerine şahit olmasalar da Joe, uzaktan uzağa onların hayatlarına da müdahale etmeyi bırakmaz. Babasının yanında oturan Tito:"Joe yeter ama''der zayıf ve korkak ses tonuyla... Joe:Yeter heeee yeter!!! diyerek elini Titoya vurmak için havaya kaldırırken Michael, kolunu kavrar." Sorunun benimleyse, bu tokatı bana at! "Katherina, Michael ve Joe' nun arasına ağlayarak girer, Yapmayın artık yeter! Yeteeeer! Diye bağırır. Michael, sakinliğinden ödün vermeden devam eder. Kararlıdır.
Mj:Bak Joe, Jackson 5 ve the jackson artık yok. Herkes kendi kariyerine tek başına devam etmek istiyor. En çokta ben! Neden anlamak istemiyorsun? Çocukluğumuz, yarışmalarda senin arzularını tatmin etmek uğruna heba oldu. Doğru düzgün okullarımıza bile gide...
Joe:Bu masalları yıllarca dinledim, kes! Sizi ben var ettim.Solo kariyer de neymiş? Siz The jackson larsınız... Eğer, solo kariyerde ısrar edecek biri varsa şu anda bu evi terk edebilir!Michael, gözlerini alev saçan Joe nun gözlerinin içine dikerek, "Memnuniyetle bay Jackson" der.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peter PAN
Fanfiction"Siz beni görmezden geldiniz diye görünmez mi oldum? " Michael Jackson