Applehead

33 11 1
                                    

Quincy, arabadan iner inmez Mj'in evine koşar adımlarla yürüdü. Kalbi çok hızlı atıyor, Michael'a vereceği haberi içinde tutamıyordu. Merdivenleri ikişer ikişer çıktı. Kapıya sertçe ve hızlıca vuruyordu.
Fred kapıyı açtığında, Qu, eğilmiş dizlerini tutarken,

"Kok.... muş... nerde?" dedi.

"Bay Jones içeri gelin lütfen. Bu ne hal? Neler oluyor?"

Su dolu bardağı, içeriye giren Qu'ya uzattı .

"Fred,inanılmaz bir proje gelişti.Michael çok sevinecek. Kokmuş nerede?"

"Odasında, dinleniyor. Tüm gece odadan çıkmadı."

"Enteresan çocuk" dedi boş bardağını Fred'e uzatırken.

"Anlatacak mısınız bana?" diye sordu Fred merakla gözlerle..

"Çok ünlü bir star... Sabah beni aradı.Ve sıkı duur.. Bu star, Michael ile düet yapmak istiyor" Quincy heyecanına yenik düşüp ses tonunu ayarlayamıştı.

Michael odasının kapısını açtı. Gözlerindeki uyuma bandını saçlarının üzerine çekmiş, dün yaşadıklarının şokunu atlatamamış bir halde mutfaktan gelen sesleri ve Quincy'nin bağırışlarına doğru yönelmişti.

Mutfak kapısının önünde röptaşambırının önünü düğümlerken, Fred ve Quincy Michael'ı farketmeden konuşmaya devam ediyordu.

"Nasılsın Quincy, seni görmek güzel" dedi Michael. Buzdolabının kapısını açtı ve bir elma aldı eline. Elmayı dişlemeye başladı hemen.

"Japon prensi Kajiye jimoni de geldi nihayet. Kimonosu da üzerinde" derken pis pis sırıtıyordu Qu.

Michael sağ eliyle Qu'nun omzuna hafifçe yumruk attı. Hemen bir sandalye çekti,

"Evet beyler, neler oluyor?Sevgili prodüktörüm anlatacak mısın artık?" derken Fred'e e göz kırrpıyordu.

Quincy, ayağa kaltı. Heyecanlı heyecanlı anlatmaya başladı...

Fred dikkatli bir şekilde dinliyor, Michael elmasını dişlemeye devam ediyordu.

"Peki, şarkı nerede? Yani ortada düet yapılacak bir şarkı bile yok farkında mısın Qu?"

"Şarkıyı sen halledersin diye düşündüm. Ve ona da öyle söyledim."

Neeee? Dedi Fred

Neeee? Dedi Michael

"Hadi amaa çocuklar, yapmayın. Michael sen müzik makinesi değil misin? Hemececik yaparsın?"

Michael elini alnına dayadı.

"Quincy, bazen Janet'ın yokluğunu aratmıyorsun. Sen bana sormadan nasıl?"

"Halledersin sen kokmuşş, nefis bir aşk şarkısı yazarsın hemen" diye sözünü kesti Michael'ın.

"Bay Jones, cidden bunu patrona sormalıydınız söz vermeden önce." dedi Fred.

"Beyler siz iyi misiniz? Adam sabahın köründe beni aradı ve bunu isterken (sesini kız kadar inceltmişti) aaa bir dakika, patrona sormalıyım mı dememi bekliyordunuz?Gözlüklerini düzeltti ve devam etti. Daha ciddi gözüküyordu.

" Michael bu albüm senin dönüm noktan olacak. O yüzden lütfen elini çabuk tut ve menajerinle konuş! "

Fred ve Michael göz göze geldiler. Fred ayağa kalkıp, menajeri de çağıracaktı...

Yazar: Captain Eo

Yazarın okurdan cevaplanmasını istediği soru : Sizce bu dünya starı kim?

Peter PANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin