Michael Aşık Mı?

22 3 0
                                    

"Starımız da geldi, ben ona patron diyorum Paul. Michael Jackson- Paul Mccartney"
diyerek ayağa kalkan Quincy, Melody'e göz kırptı.

Melody, omuzunda bulunan Michael'ın elinden dolayı kıpkırmızı keslmişti. Zarif bir şekilde Michael'ın kolunu tutup, indirdi.
O an göz göze geldiklerinde, Michael'ın utangaçlığı yüzünden okunuyordu.
Michael, elini Paul'a uzatırken,
"Çok memnun oldum. Beatles'ın sıkı bir hayranıyım." diyebildi gülümseyerek.

Paul, gözlerini Melody'den ayırmadan  soru sorarken, Quincy bir şeylerin ters gittiğini farketti.

"Quincy, bu genç bayan kim peki? Nazik , zarif ve oldukça alımlı."

diyerek ayağa, Melody'nin elini öpmek için kalkan Paul, Melody'nin gözlerinin içine bakıyordu.

Quincy yaşlı bir kurttu. Nice sanatçılar, menajerler, kulis arkası dedikodular ve kaprisleri görmüş, çapkın şarkıcıları ve onların gelip geçici gönül maceralarını sezebilecek profesyonellikteydi.

Melody, Quincy ile göz göze gelip, tüm nezaketi ile elini Paul'e uzatırken,

"Michael'ın yeni asistanı. Gerçi asistan çok sıradan bir tabir olabilir." dedi Quincy.

Michael söze girmek isterken, Fred kolları bağlı, karşı duvara yaslanmış bir halde söze giriş yaptı.

"Michael Jackson'nın yeni menajeri Melody. Genç ve güzel olduğu kadar oldukça zeki bir kızdır. Ve sıkı Michael Jackson hayranıdır."

Michael, Fred'e gülümsedi.

Paul, Melody ile ilgilenmeye devam ederken, Michael kızın rahatsız olduğunu düşünüp, koltuğundan kalktı. Eliyle, yerini işaret edip, Melody'e oturmasını istediğini gösteren işaretler yaptı. Micahel, yavaş yavaş geriliyordu. Üstelik bu gerilmenin nedenini kendisi de çözememişti. Odada turluyor, Paul'ün Melody'e olan övgülerinin bitmesini bekliyor, ama sabrı da epey zorlanıyordu.

Melody de durumun farkına varmıştı. Genç bir kızdı evet ama aptal değildi. Michael'a ara ara gözü kayıyor, sanki Michael 'ın bu durumdan duyduğu rahatsızlığın nedeninin kendisi olduğunu hissiyatına kapılıyor, çekimser kalıyordu.

Michael, Paul' ün, Melody'e olan asılmasına ithafen araya girmek istiyor sadece doğru kelimeleri seçemiyordu. Sonuçta karşısında bir dünya starı vardı. Gözlerini Fred'e dikince,

"Bay, Mccartney afedersiniz bölüyorum ama, Michael'ın randevuları var. Düet konusunu netleştirsek mi acaba?"diyerek söze atladı Fred.

" Evet evet pardon. Bu kadar güzel bir menajeri göreceğimi beklemiyordum açıkçası. "

Quincy, Michael'ın gerginliğini görüyordu. Emindi. Michael, Melody'e aşıktı.

Melody, tüm utangaçlığı ve nedenini bilemediği suçluluk duygusu ile nazikçe teşekkür etti.

" Şarkı yok henüz ortada değil mi Quincy? " dedi Michael.

Paul rahattı. Gözleri hala Melody de, Melody nin gözleri Michael 'da, Michael' ın gözleri Fred'teydi. Quincy, odaya hakim, konuya da hakimdi. Toparladı.

"Paul, Michael şarkı yazma konusunda oldukça başarılı ve hızlıdır. Şarkıyı cepte bil. Stüdyoya girmeden ön provalar için bende toplanırız. Hem bir şeyler yiyip, içer hem de çalışmış oluruz. Michael'da yarına kadar şarkıyı halleder zaten. Değil mi patron?"

Michael, Quincy'e seni öldüreceğim bakışını atıp,

" Yarına kadar hazır olup olmayacağı konusunda emin değilim ama çabalarım dedi. Belki Mccartney ile spontane sözler de yazabiliriz, ne dersiniz? "

Peter PANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin