"Merhaba Peter Pan,
Senin gerçek adın Peter değil elbette ki bunu biliyorum. Her gece gökyüzüne baktığımda, bana yönümü gösteren, karanlığın arasından sıyrılıp güneşi yanı başıma konduran bir yıldızın sen biliyorum... Biliyorum, sen Michael'sın. Ve sen de şunu bil: Söylediğin her nota, sırf benim gibi 20 yaşındaki bir genç kızı değil, dünyada ki birçok insanda da bu hisleri uyandırıyor. Ağzından çıkan her hece, Peter Pan ve sevgilisi Wendy'nin kaptan Hook'tan kaçarken yaşadığı tatlı heyecanı yaşatıyor. Sen benim Peter Pan'ımsın... Sen Peter Pan'sın.... "Fred:Bitti efendim.
Michael:Haaa evet evet anladım Fred, teşekkür ederim. Dalmışım...
Fred:Bu mektup sizi epey etkiledi sanırım.
Michael iç ses:
Etkilenmek mi? Sen ne diyorsun Fred, bu beni tam manasıyla başka diyarlara götürdü. Hayatımın hiç bir anında böyle güzel bir iltifat duymamıştım.Michael:He evet şey hayır, yani, belki... Fred mektubu alabilir m iyim?
Fred, mektubu uzatır. Michael kağıdı evirir, çevirir bakar... '' Çıkabilirsin Fred der eliyle kapıyı nazikçe gösterirken.
Fred:Ama, daha yarısını bile bitiremedik efendim.
Michael:Söz veriyorum hepsini okuyacağız. Ama bu akşam değil. İyi geceler Fred der gülümseyerek.
Yakın koruma, henüz odayı terketmemişken, Michael tekrardan mektubu okumaya başlamıştır.
"Merhaba Peter Pan,
Senin gerçek adın Peter değil elbette ki bunu biliyorum. Her gece gökyüzüne baktığımda, bana yönümü gösteren, karanlığın arasından sıyrılıp güneşi yanı başıma konduran bir yıldızın sen biliyorum... Biliyorum, sen Michael'sın. Ve sen de şunu bil... Söylediğin her nota, sırf bana değil, dünyada ki birçok insanda bu hisleri uyandırıyor. Ağzından çıkan her hece, Peter Pan ve sevgilisi Wendy'nin kaptan Hook'tan kaçarken yaşadığı tatlı heyecanı yaşatıyor. Sen benim Peter Pan'ımsın... Sen Peter Pan'sın.... "Bu gizemli hayran gerçekten de Michael'ı epey etkilemiştir. Cevap der Michael, cevap yazmalıyım.
Michael Jackson, hayranlarından gelen mektupların hepsine olmasa da bazılarına cevap vermeyi ihmal etmez, onlardan gelen sevgi ve ilgiyi asla küçümsemez, fanlarına nazikçe yaklaşarak mütevazi kişiliğini kibire bırakmayan sanatçılardan olmayı hedeflemiştir.
Lakin bu hayranının ona duyduğu hisleri anlatışına, ona Michael yerine Peter diye hitap edişine, bir insanın kalbinde bu denli sanatsal etki yaratabileceğine şaşırmış, hatta hayran olmuştur. Gizemli hayranıyla tanışmak için kağıda kaleme sarılıp, bir şeyler karalamaya hazırlanır. Yatağının örtüsünü yere fırlatıp, yorganın verdiği sıcaklığa bezenip, düşünmeye başlar... Acaba nasıl hitap etmeliyim derken,
'' Merhaba, bayan gizemli "
-Yoo hayır. BAYAN GİZEMLİ de ne ya? Komik olma oğlum Mike. Zekanı kullan. Sen bu kızın zekasından etkilendin, derken kalemi başına hafifçe vuruyordur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peter PAN
Fanfiction"Siz beni görmezden geldiniz diye görünmez mi oldum? " Michael Jackson