Michael'ı kapıda annesi Katherin karşıladı. Oğlunu hMichael'ıep kendisine benzetir, naifliği ve kibar lığı ile gurur duyardı. Katherin için, Michael diğer çocuklarına göre epey farklıydı. Onda kendini görüyordu.
"Her zaman ki gibi harika görünüyorsunuz bayan Jackson" dedi Michael, annesinin yanağına buse kondururken. "Siz de her zamanki gibi çok kibarsınız, beyefendi, ee okuma nasıldı?"? Michael, kendini kanepenin üzerine bıraktı."Yemekte konuşalım mı anne bunu, biraz yoruldum da"
Katherina, oğlunun yanına yanaştı. "yemekte, Joe'nun konuşacağı bir konu vardı aslında Michael" dedi. Michael gözlerini kocaman açıp, "Oooo, hayır anne, hayıııır! Daha kaç kere anlatmam gerekecek? Jackson 5 ve turne yok. Artık bitti, lütfen diyerek odasına doğru ilerledi. Kapıyı kapadı. TV yi açıp, oynayacağı oyunu ayarladı tam joestiği eline aldığında kapı çaldı. Michael,:
-Daha fazlasını şu an duymak istemiyorum anne, Joseph ile ben konuşacağım.
Kapıdaki sesten yanıt geldi:
-Bay Jackson benim. Hayran mektuplarını epey birikti. Bugün hepsi teker teker okunacaktı dedi. Bu sesin sahibi, Michael Jackson'nın yakın koruması Fred'e aitti. Michael joestiği, yatağın üzerine bırakırken, "zamanlamana cidden hayranım Fred dedi. Kapıyı açtı.
" Efendim, eğer müsait değilseniz, son... "
" Hayır, hayır okuyalım. İnsanların hakkımdaki düşüncelerini bilmek hoşuma gidiyor. "Fred:
İlk mektup,Jessica Gren'den gelmiş." Aşkım Michael
Seni ne kadar çok sevdiğimi bilmelisin. Bu sevgi öyle büyük ki seni düşünürken ister istemez hayallere kapılıyorum. Umarım bir gün tanışırız, umarım, bir gün evleniriz. "Michael'ın iri gözleri yuvalarından fırlayacak kadar açıldı... Wow... Aşırı cüretkar... Devam et Fred." Fred, hemen hemen buna benzer 15 - 20 adet mektup daha okudu. Her bir hayranının mektubunu dinleyen Michael, kelimeleri özenle dinliyordu. Fred, pembe bir zarfı açtı, isim yoktu...
" Merhaba Peter Pan,"
Michael:Dur Fred dedi dur... Kim bu?
Fred:İsim yazmıyor efendim. Okumayı bitireyim mi?
Michael :Hayırr, lütfen devam et...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peter PAN
Fanfiction"Siz beni görmezden geldiniz diye görünmez mi oldum? " Michael Jackson