Stüdyo

141 21 3
                                    

Michael ve Janet,epey yorulmuşlardı... Michael bir anda saatine bakıp"Olamaz"diye çığlık attı.

-Çoook geç kaldım, Qu beni öldürecek, Janet çıkıyorum ben.

Kapının önünde kıpkırmızı son model bir araç vardı. Mj, arabanın içindekine uzaktan selam vererek kapıyı açtı.

Qu:Nasıl ama, yeni yavruyu beğendin mi?

Mj:Sana da merhaba Qu!Çok bekletmedim seni değil mi?

Qu:Ooo hiç sorun değildi evlat, ben ve bu harika prenses romantik dakikalar geçiriyorduk😂

Mj:Evet farkettim, harika görünüyorsunuz😂

Qu:Eee evlat nasılsın görüşmeyeli? Okumaya hazırlandın mı bari?

Evet evet hazırım derken gözlerini yine cama kaydırmıştı. Köpeğini gezdiren bir kadın takıldı gözüne. Kadın, kendi kendine konuşur gibiydi. Qu biraz hızı arttırdı. Bir çift gördü Michael el ele tutuşan. Kız uzun dalgalı sarı saçlıydı. Adam ise kızdan 5-6 cm uzundu . Ne kadar da yakışıyorlar dedi Michael içinden. Aniden düşüncelerinden sıyrılıp, başını Qu'ya çevirdi.

-Bugün, başka şarkının okumasını yapacağım.

Quincy, fren pedalına aniden bastı. Refleksi, sesinden daha önce davranmıştı.

Sağa çekti...

-Michael, neler oluyor? Lady in my life albümün en romantik şarkısı. Ve eminim ki bundan 50-60 yıl sonra bile böyle kalacak. Tabi sen okursan!

Michael, kısa bir süre sessiz kaldı.

-Biliyorum Quincy hem de çok iyi biliyorum. İşte tam da bu yüzden bu şarkının mükemmel kaydedilmesini istiyorum. 50-60 yıl sonra dinlenecek şarkıyı, araya sıkıştırıp baştan sağma hale getirmeyelim.

Quincy" tamam, peki patron... Yine sen kazandın. Hem 60 yıl sonra dinlenecek bir şarkıyı bu zamanki kayıt aletleriyle nasıl kaydedeceğimi bir daha düşünsem iyi olur"dedi.

Michael gülümsedi.
-Tabi, stüdyoya gitmeliyiz bunun için değil mi dedi Qu'ya bakarak.

-Haaaha pardon dedi başını direksiyona yaslamış, ellerinin üstünde tutan Qu. Stüdyoya gidiyoruz. Hadi bakalım kırmızı bebek tam gazzzz...
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎵🎵🎵🎵🎵🎵

Janet ve Ev

Evde abisini nasıl kızdırdığını düşündükçe gülen Janet'in kahkahalarını, zil sesi bozdu. Gelen Fred'ti...

Michael evden çıkmadan önce Fredi aramış, Janet'a göz kulak olmasını rica etmişti.

Fred, içeri girer girmez Janet bağırmaya başladı...

'' Ağbim, burada bişey unutmuş Fred, ağbim burada bişey u... "

" Tamam sakin ol lütfen Janet diyerek Janet'in elinde sallandırdığı mektubu almaya çalışıyordu. "

Janet aniden koşmaya başladı. Odadan odaya elinde mektupla hızlıca koşuyor, onu yakalamaya çalışan Fred ise peşinde, kovalamaya çalışıyordu. Janet, öyle hızlıydı ki. Fred, mutfaktaktaki masaya geçip sandalyeyi çekti ve nefes nefese

" Pes ediyorum Janet... Hee eer nereeedeeysen çık!"

Fred'i yenmenin verdiği zevkle aniden mutfağa ışınlanan Janet, gözlerini kocaman açmış, tüm şaşkın ve masum surat ifadesini takınmıştı.Bardak rafından bir tane kapıp, içini suyla doldurdu. Fred, şaşırmıştı. Janettan böyle bir incelik beklemiyordu.

" Yaramazlığa ara vermelisin, Fred. Şu suyu içmen gerek" bardağı uzatırken Fred'e şirince göz kırpmıştı.

Fred, bardağı aldı. Suyu tek hamlede içti.

"Çok haklısın, tatlı cadı. Yaramazlığa artık ara vermem gerek."

İkisi de kahkayı bastı.

🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

Michael, stüdyoda başka şarkının okumasını tamamlamıştı. Her ayrıntıyla bizzat ilgilenmiş, epey yorulmuştu. Qu, yorgun görünen Mj'e döndü

" Evlat, eve götürmemi istermisin? "

" Aaa, teşekkür ederim ama ben kendi başımın çaresine bakarım Qu. Gerçekten."

"Emin misin, Michael? Çok yoruldun. Üstelik araba kullanma konusundaki yeteneğin, müzisyenliğine benzemiyor."

"Bana, kokmuş demediğine göre halim cidden içler acısı görünüyor demek ki... İkisi birden gülüştüler. Mj," Bir şartım var"diye ekledi...

-Hayıııır, evlat, hayııır, tabanvayla git ve beni unut...

-Torpido karıştırmak değil Quu beklee beni

Mj, Quincy'e yetişmek için hızlandı...


Peter PANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin