Merhaba Wendy

177 20 2
                                    

"Merhaba Wendy...,
Dün gece ilginç bir rüya gördüğüm için sana Wendy diye hitap etmemin bir sakıncası yoktur umarım. Gerçek adın ne, kimsin, boyun, kilon nedir bilmiyorum.Şu anlık bunları bilmekte istemiyorum. Aslına bakarsan bu mektup eline nasıl geçecek onu da bilmiyorum. Ama şunu biliyorum ki, beni Michael Jackson olduğum için değil de, Peter Pan olduğum için seven birileri varmış bu dünyada. Bu nasıl müthiş bir his anlatamam.Peter Pan romanını okuduğum andan itibaren kendimi fantastik bir hikayenin kahramını gibi hissediyordum. 8 yaşındaydım. Gözlerimi kapadığımda, Captan Hook'tan kaçan ve Neverland'ta yaşayan, tatlı dostlarımm olduğunu hayal ederdim.Taki senin mektubuna kadar. Demek ki beni Peter Pan olarak hayal eden tek kişi ben değilmişim.

Teşekkürler Wendy"

                  İmza:Peter Pan

Michael, mektubu bir kez daha okuyup tam ortadan katladı. Ama ortada ciddi bir sorun vardı. Michael, mektubu nereye göndereceğini bilmiyordu. Wendy'nin ona gönderdiği ilk mektubun zarfında ne adres, ne isim hiç bir şey yoktu. Michael, şimdikik bu sorunu umursamadı. Fred nasıl olsa buna da bir çözüm bulabilirdi.

Banyonun kapısına gelen Michael, Janetla göz göze geldi.
Mj:Aman tanrım! Ödümü patlattın, ne işin var senin burada?
Janet pis pis sırıtıyor, tamda ondan beklenecek tarzda bir edayla abisine cecap veriyordu:"Banyoda insanların ne işi olur sence abiciğim?"
-Ufff haklıısn, küçük cadı... Hadi çekilde dişlerimi fırçalayayım. Bugün stüdtoya gideceğim.
_Buyrunuz, efendim dedi Janet kapıdan çekilirken. Michael, eline fırçasını aldı. Bir yandan ıslık çalıyordu.Aklı hala, mektubu nasıl ulaştıracağı konusunua takılıydı. Fırçaya, macunu sıktı.Dişlerinefırçanın dediği an, kıyamet koptu...
-JANEEEEEEEETTTTTT!!!!

Janet, odasının kapısını sert bir şekilde kapayıp içeriden kilitlemişti. Kahkahaları evi inletiyordu. Janet, diş macununu alıp yerine tıpkı macun tüpünde olan çikolatayı koymuştu. Abisinin uyanır uyanmaz dişlerini fırçalayacağını bildiği için ona tatlı bir sürpriz hazırlamak istemişti sadece.Michael,banyoda ağzını temizledi. Diş fırçasını yerine koydu ve Janetin kapısına dayandı...

-Bana bak, küçük hanım! Canın eğlenmek istiyor, seni anlıyorum ama bu eğlencelerin hep zamansız oluyor farkındamısın? Michael'ın sesindeki serzenişten Janet,abisini kırdığını düşünüp kapısını açtı. Kapıyı açmasıyla, Michael'ın tüplü çikolatayı Janet'in suratına sıkması bir oldu.
-Demek canın eğlenmek istiyor küçük hanım

Devamı gelecek...

NOT:Kitabım hakkında yapacağınız tüm eleştiriler dikkate alıncaktır. Lütfen yorum yapın.






Peter PANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin