Yineee ben.
Yeni bir bölümle sizlerleyim.
Bölümü beğenip yorum yapmayı unutmayınız.
Keyifli okumalar Ayçiçekleri.
🌻
"Kız Serçe götürsene şunu!" Dedi babaannem. Sandaletlerimi giydiğimde kendime baktım. "Çocukcağıza yazık ailesine yok yanında gurbet zordur."
"Banane ya, gelmeseymiş gurbet ellere." Dedim. Askılı elbisemi düzelttim, çiçekli diz altı bir elbiseydi. Çantamı omzuma attığımda babaannem elindeki pişi tabağı ile yanıma geldi.
"Al kız götür işte, hem dün gece dışarıda çalışmış günah günah." Dedi babaanem. Oflayarak tabağı elime aldım.
Kapıdan çıktığımda tabağın üstündeki peçeteyi sıkıca tuttum, Sancak abinin apartmanına doğru ilerledim. "Niye ben! Aç kalsın yani banane! Hem ben çayımı ve sütümü içmedim haksızlık bu!" Apartmana girdiğimde merdivenlerden çıkmaya başladım. "Ne biçim bir merdiven çık çık bitmiyor."
Sancak abinin kapısının önünde durdum kapıyı birkaç kez tıklattım, kapı birkaç dakika içinde açıldığında elimdeki tabağı uzattım. "Evde pişi yaptık, babaanem sizede gönderdi." Dedim. Ağzındaki lokmayı yuttu.
"Bende kahvaltı yapıyorum, kim yaptı." Dediğinde ben demek istemedim, çünkü neredeyse kimse benim yemek yaptığımı bilmezdi. Sadece Nergis.
"Babaanem." Dedim. Güldü ve başını önüne eğdi, gamzesi vardı. Güldüğü zaman gamzesi ortaya çıkıyordu, tebessüm ettim. "Afiyet olsun."
"Çay demledim yeni içmek ister misin?" Diye sordu, başımı hayır anlamında salladım. "Muzlu süt yapabilirim."
"Neden daha önceden söylemiyorsun Sancak abi?" Diye sordum. Ayağımdaki sandaletlerimi çıkardım. "Bir bardak seve seve içerim."
Evine girdiğimde etrafa baktım, çok sadeydi ama ferahtı. "Gel mutfağa geçelim." Dedi. Önden yürümeye başladığında peşine takıldım, mutfağa girdiğinde peşinden girdim.
Mikseri çıkarttığında etrafa baktım, krem dolapları vardı. "Krem mi seviyorsunuz?" Diye sordum. Başını salladı, dolaptan muzu çıkardığında kabuğunu soyup miksere attı, ardından sütü ekleyip mikseri çalıştırdı.
"Sana bir hediyem var, yanlış anlama özür niyetine." Dedi. Hazırladığı sütü bardağa yerleştirdi, sırtını döndüğünde beni ayakta gördü. "Otursana."
Sandalyeye oturduğumda elindeki süt bardağını bana uzattı, bardağı elime alıp içmeye başladım. "Oha çok güzel badem sütü mü?" Diye sordum. Güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: Serçe (+18)
Teen FictionŞehit Üsteğmen kızı Serçe Kaya. Annesi ve Babası daha küçük yaşta şehit haberini aldığı günden beri askerlerden ve polislerden korkardı. "Annemi arkanıza mı sakladınız?" Diye sordu Serçe. Elinde Türk bayrağı olan komutanla konuştu. "Babam nerede? S...