1.Kitap XIX.Bölüm

1.3K 95 247
                                    

Yepyeni bir bölümle yine sizlerleyiz :))

Bol bol yorum yapıp beğenmeyi unutmayınız.

Yerdeki yıldızlara dokunalım mı? Çünkü gökyüzündeki yıldızlara dokunmak zordur :)

Sevdiklerinizle muhakkak paylaşın:)))

Keyifli okumalar;

Yeni bölüm için 600 okunma, 100 yıldız. 100 yorum.

🌻

"Kalkın ahaliiii! Kınamız var!" Diye bağırdı Yasemin. Yastığı başımın altından çıkartıp başımın üstüne yerleştirip kulağımı kapattım. "Nerede gelinimiz!" Kapı birden açıldığında odada davul sesi yankılandı.

"Ahey! Ahey! Oğlan bizim kız bizim!" Diye bağırdı Yakup. Derin nefes verdim.

"Bu sevdalar boşuna ley ley bu sevdalar boşuna!" Diye bağırdı Ferdi. Yavaşça yerimden kalktım. Ve odaya baktım.

Selim, Ferdi ve Yasemin odamda halay çekiyordu. Yakup nerede bulduğunu bilmediğim davulu çalıyordu.

"Arkadaşlar! Kerhane gülleri!" Diye bağırdım. Herkes durdu. "Ben hamileyim! Fazla gürültü yapmayın! Yasemin kınan varsa ne olmuş." Yatağa geri uzandım.

"Benim değil lan! Senin kınan var!" Diye bağırdı Yasemin. Yerimden kalkıp gözlerimi ovdum.

"Aaa!" Diye bağırdım. Gözlerim fal taşı gibi açıldı. "Benim bugün kınam yarın düğünüm var!"

"Evet." Dedi Nergis. Nergis'e göz ucuyla baktım. Dudaklarını bastırdı. "Küs müyüz?" Yavaşça yerimden kalktım.

"Sancak kuaför gönderecekti, Yasemin kıyafetin burada mı?" Diye sordum. Bizimkilerin yanından geçtiğimde Yakup durdurdu.

"Siz harbi küstünüz mü?" Diye sordu Yakup. Cevap vermedim.

"Barışırsınız." Dedi Selim. Nergis'e baktım.

"Abim benimle konuşmuyor, dün gece kaç kere konuşmaya çalıştım ama yüzüme bile bakmıyor. Orada herkesin içinde söylemesi doğru muydu?" Diye sordum. Nergis yutkundu.

"Aldıracaktın." Dedi Nergis. Güldüm.

"Hâlâ aldırabilirim. Bebek benim değil mi? Benim karnımda değil mi? Annem gibi ağır şeyler kaldırıp düşürmeye de çalışabilirdim, birkaç bardak alkol tüketip düşmesini de sağlardım. Ama ben senin gibi herkese yalan söylemeyeceğim. Sahi Nergis, Senem Teyze biliyor mu?" Diye sordum. Nergis'in gözleri doldu. "Mina'nın evlenmeden önce olduğunu ya da herkese yalan söylediğini?"

Kod Adı: Serçe (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin