Giriş

10.3K 358 119
                                    

Bu sefer bambaşka bir kurguyla sizlerleyim, yeni bir diyarda sizlerle buluştum. Yolumuz açık olsun :)))

Şuraya başlama tarihlerinizi alalım mı?

Keyifli okumalar;

🌻

Güneş tatlı tatlı insanoğluna tebessüm etmek için doğmuştu, Serçe'nin gözlerini kamaştıran güneş onun uyanmasını sağladı.

Serçe yavaşça yatağından kalktı ayaklarını yataktan sarkıttı. "Ben niye uzamıyorum ki? Cüce kaldım." Diye söylendi Serçe. Yataktan indiğinde odasından çıktı. "Neboşum! Nerdesin canım?"

"Kız mutfağa gelsene! Her sabah aynı şey, sabahın 9'unda nerede olabilirim hey allahım." Dedi Nebahat hanım. Serçe gülerek mutfağa doğru ilerledi.

"Neboşum sabah sabah ne yaptım yine." Dedi Serçe. Babaannesi Serçe'ye baktı. Serçe küçük tabureyi tezgahın önüne koyup tabureye çıktı. "Bak yardım da ediyorum!"

"Sen elini yüzünü yıkadın mı?" Diye sordu Nebahat. Serçe gözlerini kaçırdı.

"Evet." Dedi Serçe. Nebahat hanım eğilip terliğini ayağından çıkardı.

"Pis yalancı! Çabuk banyoya!" Dedi Nebahat. Serçe hızla tabureden aşağıya indiğinde koşmaya başladı.

"Dedişim! Yardım et!" Diye bağırdı Serçe. Koşarak sallanan sandalyede oturan dedesinin kucağında yerini aldı. "Neboş yine sinirlendi."

"Kız zilli! Banyoya dedim! Dedene kaç demedim!" Dedi Nebahat hanım. Salih bey sakallarını okşadı.

"Gene ne dedin zilli Neboşa." Dedi Salih bey. Serçe güldü.

"Valla Neboş her zamanki gibi! Kızıyor alınıyorum." Dedi Serçe. Dedesi kahkaha atmaya başladı.

"Bey! Sabah kalkıp elini yüzünü yıkamadan mutfağa giriyor! Birde yalan söylüyor bacaksız." Dedi Nebahat hanım. Serçe konuştu.

"Cık cık cık Neboş, çok ayıp." Dedi Serçe. Nebahat hanım terliğini salladı.

"Koş çabuk banyoya sonra doğru kahvaltıya! Şeytan gece yatarken yüzüne işiyor pis pasaklı!" Dedi Nebahat hanım.

"Şeytan niye benim yüzüme işesin ki? O kadar insan varken neden ben?" Diye sordu Serçe. Sonra dedesine baktı. "Bak dedem de yıkamamış o'nu da terlikle tehdit et! Ancak çocuklar götüne terlik yesin."

"Bak hele sen!" Dedi Nebahat hanım. Elini beline yerleştirdi. "Dilde pabuç gibi!" Serçe ayağına baktı.

"Ama ayağımda pabuç yok ki? Nasıl dilim pabuç olsun Neboş?" Diye sordu Serçe. Nebahat hanım başını kaldırıp sabır diledi.

Kod Adı: Serçe (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin