1.Kitap IX.Bölüm

2K 128 139
                                    

Hello!! Napıyorsunuz. Bakalım.

Bir bölümle birlikte yeniden sizlerleyiz.

Yorum yapıp beğenmeyi unutmayınız Ayçicekleri!!!!

Kitap yeni başlıyor:))))

Keyifli okumalar;

🌻

Yağmur altında ıslana ıslana ilerliyordum üstüm başım sırılsıklamdı, nereye gidiyordum bilmiyordum ama gidiyorum.

Biri aniden bedenimi kendine çektiğinde geriye sendeledim. "İyi misin?" Diye sordu biri. Adama bakmadım. "Yolun ortasından gitmeniz yanlış değil mi?"

"Farketmedim." Dedim. Yanından uzaklaşıp ilerlemeye başladım elimdeki telefona bir mesaj geldiğinde ekrana baktım, yağmur dinmişti.

Konum? Kayıtlı olmayan numara konum atmıştı. Konum Sancak'ın eviydi. Fevzi amcanın bakkalının önünden hızla geçtim. Sancak'ın arabası kapının önünde yoktu.

Sancak'ın apartmanına girdiğimde kapıyı üst üste tıklattım kapı aralıktı. Yavaşça içeri girdiğimde yerde kadın topuklu ayakkabısı vardı, Sancak'ın yatak odasının kapısı aralıktı.

Adımlarım geri geri gitmek istedi olamaz değil mi bu? Yavaşça odanın önünde durdum kapıyı açtığımda sırtı dönük bir adam.

Yerde takım elbise, mini kırmızı bir elbise iç çamaşırı takımı vardı. Elimi ağzıma götürdüğümde birkaç adım geriye gittim, sırtım bir yere çarptı.

"Serçe'm." Dedi Sancak. Sırtımı dönmedim. "Kimsin lan sen!" Hızla kendi odasına girdiğinde adam yerinden yavaşça kalktı.

"Valla kuzen kızı atabileceğim bir tek senin evin vardı." Dedi adam çırılçıplak karşımda dikilmişti gözleri benimle buluştuğunda Sancak kükredi. "Ebeni sikerim puşt! Üstünü giy ve evimden defolun!" Sırtımı döndüm ve adımlarımı kapıya yönlendirdim, arkamdaki kapı sertçe kapandı. "Serçe, lütfen beni dinle."

"Neden gelmedin?" Diye sordum. Bakışlarımı yüzüne çevirdim. "Sancak niye nikaha gelmedin, Sancak ben seni yağmur altında bekledim hemde üşüyerek. Bana bunu yapmaya hakkın var mıydı?" Gözyaşlarım süzülüyordu. "Sancak beni neden ağlatıyorsun? Neden gözyaşlarıma kıyıyorsun? Hiç mi kıymetim yok."

Sırtımı dönüp evinden çıktım, süzülen gözyaşlarımı ellerim ile sildim evimin önüne geldiğimde kapıyı tıklattım.

Senem Teyze kapıyı açtığında olanları duymuştu. "Ferhat Sancak'ın evine gitmiş ona anahtarı ben vermiştim dün gece gördün mü evde miydi?" Diye sordu Senem teyze. Omuzlarımı havaya kaldırdım, eve girdiğimde topuklu ayakkabılarımı çıkartıp kenara bıraktım.

Kod Adı: Serçe (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin