Yepyeni bir bölümle yine sizlerleyiz :))
Bol bol yorum yapıp beğenmeyi unutmayınız.
Yıldızlara dokunalım.
Sevdiklerinizle muhakkak paylaşın:)))
Keyifli okumalar;
🌻
Çatalımı salataya batırıp ağzıma attım. "Sonra eğitimden arkadaşım Tuğçe varya yanlışlıkla görevlinin üstüne düştü." Dediğimde Güray'ın kahkahası büyüdü.
"Alemsiniz ya." Dediğinde güldüm. Başımı salladım. "Ne kadar eğlenmişsiniz."
"Eee tabii eğitim bir yana dursun zordu, acayip zorlandım. O kadar test türü. Hayvan bakımı köpeklere eğitim derken acayip zorlandım ama değdi." Dedim. Sodamdan bir yudum aldım.
"Serçe." Dedi Güray. Bakışlarımı gözlerinde sabit tuttum, geceyi andıran siyah gözlerine. "Sencede artık gelmedi mi?"
"Ne gelmedi mi?" Diye sordum. Hayır o olmasın.
"Yaklaşık 7 aydır birlikteyiz sevgiliyiz yani evlenelim mi?" Diye sorduğunda yutkunamadım. "Sende istemez misin? Ben isterim."
"Bu konuyu konuşmuştuk şuan herşey için oldukça erken Güray, ikimizde daha birbirimizi tanımıyoruz." Dedim alayla güldü.
"Bence senin gönlünde başka biri var." Dediğinde kaşlarım havalandı. "2 hafta önce bir gece yarısı beni aramıştın hatırlıyor musun?"
"Sarhoş olduğum zaman?" Diye sordum. Başını salladı.
"Ben sabaha kadar senden kimi dinledim biliyor musun?" Diye sorduğunda başımı hayır anlamında sağa sola salladım.
"Sancak'ı. Onun gözlerini, kokusunu, bakışını senden dinledim. Ben sevdiğim kadından sevdiği adamı dinledim, beni istememe sebebin hâlâ o'na karşı birşeyler hissediyor olman mı?" Diye sordu. Durdum.
Ne diyecektim, ne diyebilirdim. Birşey demedim sadece sustum. "Serçe, seni aradığımda hep meşgule atıyorsun. Sözde sevgiliyiz ama zamanın bana hiç yok, mesajlarda ne yapıyorsun diyorum çoğunlukla arkadaşlarınla konuşuyorsun bak bu normal birşey konuşabilirsin ama bende varım Serçe." Dediğinde yutkundum. "Şimdi tam şuan bir seçim yap lütfen, ya bana gel ya da gelme. Dürüstlükle gel yalanla dolanla değil. Ya ben ya arkadaşların veya Sevdiğin adam."
"Güray." Dedim. Başımı kaldırıp gözlerine baktım. "Benim ailem arkadaşlarım, benim kötü günümde onlar vardı sen yoktun. Evet Sancak'a karşı duygularım var ama bu sadece öfke, senin ve onun arasında kalırsam seni seçerim. Ama bana arkadaşlarımla gelirsen seni seçmem." Ayağa kalktığında anlamsızca baktım.
"O zaman biter." Dediğinde başımı salladım, sırtımı sandalyeye verdim.
"Bitsin." Dedim. Güray elini cebine attığında bir miktar para çıkardı kaşlarım havalandı.
"Bu zamana kadar benimle konuştun ya bu da ücretin." Dediğinde ima ettiği şey çok ağırdı.
"Al o parayı müsait bir yerine sok şerefsiz adi!" Dedim. Masanın üstündeki parayı elime alıp yüzüne fırlattım. "Şimdi siktir git!" Kollarımı göğsümde birleştirip bize bakan birkaç insanla göz göze geldim. Hayatıma ilk kez bu derece küçük düşürüldüm. "DÖNÜN LAN ÖNÜNÜZE!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: Serçe (+18)
Roman pour AdolescentsŞehit Üsteğmen kızı Serçe Kaya. Annesi ve Babası daha küçük yaşta şehit haberini aldığı günden beri askerlerden ve polislerden korkardı. "Annemi arkanıza mı sakladınız?" Diye sordu Serçe. Elinde Türk bayrağı olan komutanla konuştu. "Babam nerede? S...