Yepyeni bir bölümle yine sizlerleyiz :))
Bol bol yorum yapıp beğenmeyi unutmayınız.
Yerdeki yıldızlara dokunalım mı? Çünkü gökyüzündeki yıldızlara dokunmak zordur :)
Sevdiklerinizle muhakkak paylaşın:)))
Keyifli okumalar;
Yeni bölüm için 600 okunma, 100 yıldız. 100 yorum.
🌻
Balkondan aşağıya hatta mahalleye bakıyordum. Evdeki herkes uyumuştu ama ben Sancak'ı görmek istiyordum.
Hava soğuktu. Mahalleye daha dikkatli baktım, Sancak yüzünü kapatan bandana ile sokağın başında yerini aldı.
Üstünde üniforması ile. "Aslanım bak be! Özel harekat maşallah nazar değmesin." Dedim. Yavaşça başını cama çevirdiğinde güldü.
Balkonun önünde durduğunda tebessüm ettim. "Pişt yakışıklı?" Diye sordum. Bandajını ağzından indirdi.
"Buyrun hanımefendi." Dedi Gülerek. Kollarımı balkonun pervazına yasladım.
"Yolunuzu mu kaybettiniz?" Diye sordum. Başını gülerek salladı.
"Sanırım evet." Dediğinde kollarımı açtım.
"Bana gelebilirsiniz." Dedim. Gülmemek için zor tuttum. "Kocam."
"Efendim güzelim." Dediğinde kaşları çatıldı. "Sen niye uyumadın?"
"Uykum yok." Dedim. Gökyüzüne baktım. "Yıldızlar uyanık, ay bana bakıp gülüyor. Abim horluyor, Frezya'nın uykusu çok pis uyumama izin vermiyor." Tekrardan Sancak'a baktığımda mahallenin başına bakıyordu. "Kocamda yok ki koynuma gelsin."
"Geleceğim güzelim ama sen şimdi uyu saat gecenin 3'ü." Dedi. Başımı salladım.
"Üşüyor musun?" Diye sordum. Başını hayır anlamında sallayıp bana baktı. "Kahve var sepetleri salayım mı? Hâlâ sıcacık." Balkondan sepeti saldığımda kupa bardağını sepete koyup aşağıya indirdim. "Sen dışarıda bizim için dururken ben sıcacık yatakta uyuyamam."
"Sana ölürüm ben." Sepetin önüne geldiğinde kupa bardağını eline aldı. "Kendine yaptın değil mi? Ama boğazından geçmedi."
"Geçmedi." Dedim. Sepeti sallamaya başladım. Çok uzaktan bir ses yükseldi.
"Yat yere yat yere!" Diye bağırdı biri. Sancak kupayı sepete yerleştirdiğinde sese doğru hızla ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: Serçe (+18)
Novela JuvenilŞehit Üsteğmen kızı Serçe Kaya. Annesi ve Babası daha küçük yaşta şehit haberini aldığı günden beri askerlerden ve polislerden korkardı. "Annemi arkanıza mı sakladınız?" Diye sordu Serçe. Elinde Türk bayrağı olan komutanla konuştu. "Babam nerede? S...