Yepyeni bir bölümle yine sizlerleyiz :))Bol bol yorum yapıp beğenmeyi unutmayınız.
Yıldızlara dokunalım.
Sevdiklerinizle muhakkak paylaşın:)))
Keyifli okumalar;
🌻
Yasemin, Yusuf'un ona öğrettiği şekilde bileğindeki iplerden kurtuldu.
Hızla ayaklarını çözdüğünde etrafa baktı, büyük demir bir levye gördüğünde hızla eline alıp cam fanusun yanına gitti. Levye ile cam fanusa sertçe vurmaya başladı, fanustan akan sular zemini ıslatmaya başlamıştı bile.
Bir darbe. "Hayır Serçe!" Diye bağırdı Yasemin. Kaybedemezdi, insanlara ne diyecekti?
4 dakikadır suyun içindeydi.
Benim için kendi bedenini kullanıp uygunsuz görüntülerimi almak için kendini nasıl feda ettiğini nasıl anlatacaktı ki? Kız kardeşinin saçlarının nasıl kesildiğini nasıl söyleyecekti?
İkinci bir darbe daha. "Dayan canım benim!" Diye bağırdı Yasemin.
Her darbe bir gözyaşı. Her saniye ömürden kesilen bir dakika.
Fabrikanın kapısı açıldığında Yasemin bağırmaya devam etti. "Yaşamak zorundasın!" Diye bağırdı. Askeri forma giyen birkaç asker hızla Yasemin'in yanına gittiğinde fanusa silah sıktı. Yasemin levyeyle vurmaya devam ettiğinde fanus parçalara ayrıldı.
Her bir cam parçası etrafa dağıldı.
Askeri personel Serçe'nin bağlı ellerini ve ayaklarını çözdü hızla onu sandalye üstünde çıkarıp yere yatırdı. Yasemin kız kardeşinin nabzına baktığında atmadığını hissetti.
Kalp masajı yapmaya başladı. "Ambulansı arayın! Çabuk!" Diye bağırdı Yasemin. Bir yandan süni tenefüs bir yandan kalp masajı.
Serçe derin nefes alıp öksürmeye başladığında Yasemin onun sırtını okşadı. "Serçe." Dedi Yasemin. Serçe derince öksürdü, ciğerlerine nefes aldığında boğazında yanma hissi oluştu.
Her öksürdüğünde gözyaşları durmaksızın akıyordu. "İyisin." Dedi Yasemin. Serçe güçsüz bedenini soğuk zemine yorgunca yatırdı.
Askeri personel Serçe'yi hızla kucağına aldığında Yasemin'le birlikte askeri araaca doğru yöneldiler. Serçe'nin buz gibi bedenine askeriye ait penye yorganla sardılar.
Yasemin kız kardeşinin başını dizlerine yerleştirip saçlarını okşadı. "Serçe.." Dedi Yasemin. Hıçkırıklar eşliğinde ağlıyordu.
"Binbaşım! Bulduk! Hastaneye gidiyoruz." Dedi Askeri personel. Sancak Binbaşı hızla aracına doğru yöneldi ve nedenini sordu. Asker cevap vermedi.
"Çabuk olun! Nabzı çok yavaş lan! Ölüyor kardeşim!" Diye bağırdı Yasemin. Serçe'nin avuç içini ısıtmaya çalıştı.
"Ölüyor ne demek!" Diye bağırdı Sancak. Gökhan ve diğerleri korkulu gözlerle Sancak'a baktı. "Ölemez! Serçe ölmeyecek!" Telefonu kapatmadan herkes araçlarına bindi. "Hapörlöre al!"
Asker sesi dışarı verdiğinde Sancak konuştu. "Yasemin." Dedi Sancak. Yusuf sevdiği kadının sesini duymak istedi. "Yasemin ağlamayı kes ve beni dinle! Hadi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: Serçe (+18)
Teen FictionŞehit Üsteğmen kızı Serçe Kaya. Annesi ve Babası daha küçük yaşta şehit haberini aldığı günden beri askerlerden ve polislerden korkardı. "Annemi arkanıza mı sakladınız?" Diye sordu Serçe. Elinde Türk bayrağı olan komutanla konuştu. "Babam nerede? S...