2.Kitap V.Bölüm

433 51 42
                                    

Hiiiiii! Good Nighttttt

Ne yapıyorsunuz ayçiçeklerim? Nasılsınız iyi misiniz?

Tekrardan yepyeni bir bölümle sizlerleyim :)

Bölümü beğenip bol bol yorum yapmayı unutmayınız!!!!

Keyifli okumalarrrrr 💃

🦋🌻

Bir manzara ne anlatabilirdi? Acıyı, kederi, doğruyu yanlışı. Aslında çok şey anlatırdı manzaralar çok şey anlatıyordu.

Anlayana veya bilene. Telefonumdaki saate baktım, saat gecenin 4'dü ve Sancak hâlâ gelmemişti. Ayağa kalkıp sokağa baktım sessizdi.

Kapıda Akif'in özel korumaları ve araçları. "Pişttt!" Dedi Akif. Başımı kaldırıp en üst kata baktım. "Hayırdır fıstık, niye uyumadın?"

"Sancak gelmedi hâlâ." Dedim. Tekrardan sokağa baktım. "Sıcak muzlu sütüm var içer misin?"

"Aç kapıyı kız, abin geliyor." Tebessüm ettim balkondan çıktığımda misafir odasından çıkıp koridora girdim ardından Akif'e kapıyı açtığımda elindeki şeye baktım.

Kurabiye? "Sen mi yaptın?" Diye sordum. Akif güldü, eşofman ve siyah tişört vardı üstünde.

"Tabii ben yaptım, zehirlenirsen ambulans çağırırım." Dediğinde içeri girdi. "Neden ışıklar yanmıyor?"

"Ben kapattım, devir tasarruf devri." Dedim. Mutfağa girdiğimde cezvede olan muzlu sütü kupa bardağına doldurdum.

Akif'le birlikte balkona girdiğimizde sandalyeye oturdum. "Seninki nerede?" Diye sordu Akif. Bilmiyordum, gelmeyecek miydi?

"Bilmiyorum." Dedim. Sütümden bir yudum aldım.

"Aramadın mı?" Diye sorduğunda telefonumu gösterdim. "21 kere normal aradın, 21 tane mesaj mı attın?" Başımı evet anlamında salladım. "Ve açmadı."

"Ulaşılamıyor." Dedim. Dizlerimi kendime çektim. "Biz boşanıyoruz." Akif içtiği sütü püskürttü.

"Ne! Ne! Ne!" Öksürdü. "Yanlış mı duydum?"

"Hayır." Dedim. Akif'e baktım.

"Peki yaptığı hatadan dolayı mı? Yoksa omzuna yüklenen yükten dolayı mı?" Diye sordu Akif. Manzaraya geri baktım. "Serçe."

"Hı?" Diye sordum. Akif birkaç saniye sustu.

"Seni ameliyat eden doktor aslında Alev'in arkadaşıymış." Dedi Akif. Durdum ve şaşkınlıkla baktım. "Sana bakan doktorları araştırırken buldum, kadın doktorun Alev'le birlikte çekildiği bir sürü fotoğraf var."

"Yalan söylemiş olabilir mi?" Diye sordum. Akif başını salladı.

"Alev artık yaşamıyor." Dedi Akif. Omuzlarını dikleştirdi. "Cezaevinde zehirlenerek ölü bulunmuş." Keyifle sütünden bir yudum aldı. "Çok üzüldüm." Güldüm.

"Sen yaptın." Dedim. Akif sırtını geriye verdi.

"Bilemezsin zilli." Dedi Akif. Kapı alacaklı gibi çalındığında irkildim. Akif hızla ayağa kalktığında elimdeki sütü yere bırakıp bende peşine takıldım. Akif gittiği her yerin ışığını açtı.

Akif kapıyı açtığında Mert ve Hakan bana bakıyordu. "Yengecim nasılsın?" Diye sordu Mert. İçeri bakıyordu. "Şekeriniz var mı? Çay içecektik bizde şeker yokmuş." Sesinde tedirginlik vardı.

Kod Adı: Serçe (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin