Son zamanlarda bir savaşa girdim içimde bir taradım enkaza dönüştü ama ben enkazı toparlamak istedim. Her seferinde.
Yaşadığım ailevi problemler bir hana dursun şunu farkettim, ben gerçekten yorulmuşum.
Ailemin, çevremdeki her bir insanın bana adımla seslendiği zaman ne hissediyorum biliyor musunuz? Yorgunluk.
Oysaki benimde hayatım vardı sevdiklerim, arkadaşlarım huzur bulduğum kurgularım vardı. Ama zamanla herşeyi kaybettim.
Önce ailemle arama derin bir uçurum girdi, ardından sırayla insanlar beni terk etti. Boşver dedim Sevgi, kurguların var insanlar seviyor. Beğeniyor.
Yazdığım her bir kurgu benim acımdan ve yanlızlığımdan başka birşey asla olmadı, keşke olsaydı. Keşke sizin okuduğunuz kitaplarda hayatımın bir kısmı geçmemiş olsaydı.
Yalnızdım, çocukluğumdan bu yana yapayalnız vir çocukluk geçirdim. Zorbalandım, mefret ettiler hor gördüler. Hepsini içime atmak yerine kitap yazmaya başladım.
Küçücük bir ailem olmuştu, ailem beni anlamadı ama bazılarınız anladı. Bazılarınız şunu dedi 'yazar burada kendini anlatıyor.' Evet anlattım.
Pişman mıyım asla. Ama bende istedim biliyor musunuz? Bu zamana kadar neye emek verdiysem hakkını alamadım hep bir sorun bulundu hep bir hata arandı.
Kusursuz insan yok, mükemmel değilim, kusursuz hiç değilim. Evet çevremdeki insanlara karşı agresif ama okurlarımı her zaman sevdim.
Kurgularımı beğenmemek hakkınız, her zaman dedim hata yapmaya meyilli bir insanım. Mantık hataları yaparım ve değiştirmek isterim ama kurgunun yapısına zarar vermemek için geri dururum.
Yine yaptım, yine yapacağım. Yarı yolda bırakmıyorum ama dinlenmek istiyorum. Zihnim susmuyor. Emeklerimin karşılığını almak istedim bencil dediniz, defalarca kez sırf ara vermek istiyorum diye bencil dediniz.
Arkadaşlar güzel kızlarım, bencil değilim. Duygusuz değilim beni tanımadan kurgularim üzerine böyle abuk subuk yorum yapmanız kırıcı.
Çok yoruldum, hem fiziksel hemde bedensel olarak yoruldum.
Biraz ara vermek hem bana hemde size iyi gelecektir.
Kurgularım size siz Allaha emanetsiniz, dönmeye çalışacağım. (Umarım.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı: Serçe (+18)
Fiksi RemajaŞehit Üsteğmen kızı Serçe Kaya. Annesi ve Babası daha küçük yaşta şehit haberini aldığı günden beri askerlerden ve polislerden korkardı. "Annemi arkanıza mı sakladınız?" Diye sordu Serçe. Elinde Türk bayrağı olan komutanla konuştu. "Babam nerede? S...