1.Kitap VIII.Bölüm

2.2K 120 64
                                    

Hello!! Napıyorsunuz. Bakalım.

Bir bölümle birlikte yeniden sizlerleyiz.

Yorum yapıp beğenmeyi unutmayınız Ayçicekleri!!!!

Keyifli okumalar;

🌻

"Serçe?" Diye sordu Abim. Klinikte olan son işlerimide hallettim ve hazırlanmaya başladım. "Sancak'ın görevi birkaç güne bitermiş."

"Banane ondan." Dedim. Çantamı omzuma aldığımda kapıya doğru ilerledim. "İlgilenmiyorum."

"Yapma Serçe, o'na değer verdiğini biliyorum." Dedi Abim. Birlikte klinikten çıktık. Yaklaşık 2 haftadır Sancak görevdeydi ve ben o'na mesaj dahi atmamıştım, attım ama hepsini sildim. Doğruya doğru. "Serçe ne olmuş suyuna uyku ilacı kattıysa, hem sanki gitmesine izin verecektin."

Cevap vermedim. Kepenkler aşağıya indiğinde elimdeki poşeti abime uzattım. "Kıyafetinde acayip kapalıymış! Gözlerim yaşardı." Dediğinde üstümdeki elbiseye baktım, askılı diz üstü siyah bir elbise. Altına spor ayakkabı. Çok rahattı. "Ayakkabın uymamış."

"Pazar pazarından aldım abi! Mis gibi ayakkabı neresi güzel değil ki?" Diye sordum. Abim anlamıştı. "Çok güzel bir kere, hem senin gibi pahallı takılmıyorum diye fakir mi oluyorum! Hayır. Hem elbisemde çok güzel şirin ve havalı. Saçlarımda güzel, güzelim ben. Çok hemde!"

"Çirkin deme-"

"Ha çirkinim öyle mi? Aşk olsun abi, vallahi aşk olsu-" Abim cebinden para çıkartıp bana uzattı.

"Hayrına sus! Nolur başımı siktin." Dediğinde elindeki parayı gülerek aldım.

"Yaaa seni seviyorum şapşal şey seni!!" Dedim. Abim saçlarıma öpücük kondurduğunda korna sesi duyuldu. Selim, Yakup ve Ferdi arabadan indi.

"Bana bakın! Saat şuan 6'ya geliyor, Serçe gece yarısı olmadan evde olacak! Nergis'te dahil! Yasemin'in ailesi şehir dışına çıkacak, yani Yasemin'de bize geliyor! Başınızı bela sokarsanız bir daha asla yan yana gelemezsiniz." Dedi Abim. Yakup güldü.

"Biz zaten fazla yan yana gelmiyoruz ki." Dedi Yakup. Selim kahkaha atmaya başladı.

"Lan elinizde olsa kızların pijama partisine katılacaksınız." Dedi Gökhan abim. Kızlar arabadan indiğinde bize baktı. Selim ve Ferdi kahkaha patlattığında Yakup kollarını göğsünde birleştirdi. "Lan dün gece pijama partisine Yakup'ta gelmişti! Lan Yakup sen yüzünde maske ile evde hayalet gibi neden dolaştın! Korkudan gecenin 4'ünde altıma ediyordum Lan!"

"Siz ne anlarsınız bakımdan! Hödükler!" Diye bağırdı Yakup. Koluma girdi. "Gidelim ballarım!" Ardından Nergis'i diğer koluna aldı. "Bunlar anlamazlar bakımdan bana şu güzel maskeden bir daha yapın aynadan gözlerimi alamıyorum hâlâ." Yakup bizi arabaya bindirdiğinde ön koltuğa Ferdi oturdu.

Selim arabayı çalıştırdığında yola koyulduk. Yakup dakika başı bizim telefonlarımızdan fotoğrafını çekiyordu. "Çok yakışıklıyım Lan!" Diye bağırdığında hepimiz güldük.

Dün gece hepimiz içimizde olan geçmiş yaraları açmıştık. Aslında Selim ve Ferdi görüntülü konferans sayesinde bize uyuyana kadar eşlik etmişti.

"Birgün eğer ayrılsak." Dedi Yakup. Ardından güldü. "Yani aramızdan biri ölürse veya bizi tamamen bırakırsa her daim gülelim, çünkü birbirimiz ile çok güzel anılarımız var."

Kod Adı: Serçe (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin