1.Kitap V.Bölüm

2.9K 156 148
                                    

Hello!! Napıyorsunuz. Bakalım.

Bir bölümle birlikte yeniden sizlerleyiz.

Yorum yapıp beğenmeyi unutmayınız Ayçicekleri.

Keyifli okumalar;

🌻

"Serçe!" Dedi babaannem. Bu sefer ben önce kalkmıştım. "Kahvaltı hazır." Maskeyi yüzüme yerleştirip ayağa kalktım, odadan çıktığımda abim uykulu gözlerle yanımdan geçti.

Aniden bağırdığında onunla birlikte bende bağırdım. "Aaaa!" Dedi abim.

"Beee!" Diye karşılık verdim.

"Ceeeeee!"

"Deeeeee!" Dediğimde kahkaha atmaya başladım, abim vazoyu eline aldığında bağırdı.

"İn misin cin misin lan! Kimsin!" Diye bağırdı. Cinler gözükür mü? Allah'ım abime azıcık beyin talep ediyorum çok az.

"Ben Serçeeee!" Dediğimde abim vazoyu yere bıraktı.

"Bu ne tip kızım! Azraile benzemişsin, sıçıyordum şuraya!" Dediğinde daha fazla kahkaha attım.

Mutfağa doğru ilerledim. "Bakım." Dedim. Masada yerime oturduğumda tabağımı doldurmaya başladım.

"Doktorunla konuştum, kontrole gitmen lazım." Dedi Abim. Yanıma oturdu. "Bir daha kendine zarar verme Serçe."

"Hatırlamıyorum, sinir krizi geçirmiştim." Dedim. Doğrular buydu, muzlu sütümü içmeye başladığımda Dedem ağır adımlarla sofraya geldi. Yerine oturduğunda gözlerine baktım düşünceliydi.

"Bey doktor ne dedi? Dünden beri konuşmuyorsun bizimle." Dedi babaannem. Bugün tam tamına 1 hafta olmuştu, Banu abla dün taşınmış evini kiralamak istediğini söyledi. Evi artık kiralıktı.

"Birşey demedi." Dedi Dedem. Abim dedeme baktı.

"Bize anlat dede, ne dedi doktor. Bu baş ağrılarının sebebi neymiş?" Diye sordu abim. Bana baktı, ardından babaanneme en son abime baktı.

"Torunlarının mürvetini gör dedi, sizin mürvetinizi görmek istiyorum." Dedi Dedem. Dedem son zamanlarda şiddetli baş ağrıları çekiyordu, arada başı dönüyordu.

"Biliyorum, bu yüzden kendime görücü arıyorum." Dedim. Dedem burukça tebessüm etti. "Ayy benim gitmem lazım, bugün çok randevum var." Masadan kalktığımda odama doğru ilerledim, odaya girdiğimde askılı beyaz bluz ve kumaş pantolon giydim.

Yüzümdeki maskeyi güzelce yıkayıp makyajımı yapmaya başladım, ardından saçlarımı güzelce tarayıp dolaptan krem bej çantamı aldım.

Alt raftan dolgu topuklu şeffaf topuklu ayakkabımı aldığımda çantamın içine eşyalarımı yerleştirdim, parfüm sıkıp odadan çıktım. "Ben çıkıyorum, bugün klinik kapalı olacak." Dedim. Babaannem hızla mutfak kapısından çıktı.

"Yumurtalı ekmeği Sancak oğluma götür hele sen." Dedi babaannem. Elinden aldığımda evden çıktım, bugün önemli bir görüşmem vardı.

Sancak abinin apartmanına girdiğimde yaklaşık bir haftadır birbirimize laf sokmak dışında hiçbir şey yapmadık. Kapısını tıklattım. "Komutan." Dedim kapıyı açtığında üstünde üniformasının altı vardı yani pantolon üstünde siyah kısa kollu tişört.

Kod Adı: Serçe (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin