1.Kitap IV.Bölüm

3.1K 157 87
                                    

Hello!! Napıyorsunuz. Bakalım.

Bir bölümle birlikte yeniden sizlerleyiz.

Yorum yapıp beğenmeyi unutmayınız Ayçicekleri.

Keyifli okumalar;

🌻

"Evet Tuğçe hanım." Dedim. Elimdeki kalemi parmaklarımın arasında döndürmeye başladım. "Sultan'ın tam tamına 3 yavrusu oldu, Sultan'ı sonradan kısırlaştırdım." Sultan, Tuğçe hanımın tavşanıydı.

"Ne zaman almaya gelebilirim?" Diye sordu. Koko bacağıma sürtündüğünde güldüm.

"Bugün müsaitseniz bugün, hiç fark etmez." Dedim. Yere eğilip Koko'yu kucağıma aldım. "Tamam o zaman sizi bekliyorum." Telefonu kapattığında Koko'nun tüylerini okşadım. "Ama güzelim hani telefonda konuşurken rahatsız etmeyecektin." Mavi gözleriyle gözlerime baktı. "Tamam tamam, mamanı yedin mi?"

Kucağıma alıp klinik kapısından çıktım, Koko'nun mamasına baktığımda yememişti. Diz çöküp Koko'yu mamasının yanına bıraktım. "Afiyet olsun güzelim."

Başını okşadığımda Koko sütü içmeye başladı. "Serçe hanım." Omzumun üstünden gelen kişiye baktım, takım elbiseli bir adamdı elinde papatya vardı.

"Buyrun?" Diye sordum. Yerimden kalkıp adamla karşıya karşıya geldim, siyah saçlı ve oldukça bakımlı bir adamdı.

"Ben Veysel, babaanneniz bahsetmiştir." Dedi Veysel bey. Evet demişti bugün kliniğe biri gelecek diye ama bu adam olmasını beklemiyordum.

"Aa hatırladım." Dedim. Elindeki papatyaları bana uzattı.

"Sizin gibi zarif bir hanımefendiye papatya laiktir bence, sizin gibi değil ama idare edin." Dedi Veysel bey. Zoraki tebessüm ettim. "Birşeyler içelim mi?"

"Aslında bugün klinik baya yoğun, hayvansever arkadaşlarım birkaç hayvan evlat edinecek." Dedim. Somurttu.

"Evlat edinecek demesek, çünkü satın alacaklar." Dedi Veysel bey. Kaşlarım çatıldı. "Neyse o zaman yarın sizi saat öğlen 2'de alırım." Nah gelirim.

"Tabii." Dedim. Elini uzattığında tebessüm etti.

Karşılık olarak elini tuttuğumda gülüyordu. "İyi günler Serçe hanım." Dedi Veysel bey. Arkasında olan lüks araca bindi. Bu adam çok zengin olmalıydı.

"İyimiş." Dedi Sancak. Tam karşımda durdu. "Ama biri o'na senin papatya değilde sarı laleler sevdiğini söylemeli." Elinde sarı laleler vardı. Buketi bana uzattığında tebessüm ettim. "Sanırım konuşmamız lazım."

Kod Adı: Serçe (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin