2.Kitap IV.Bölüm

590 51 20
                                    


Hiiiiii! Good Morningggg

Ne yapıyorsunuz ayçiçeklerim? Nasılsınız iyi misiniz?

Tekrardan yepyeni bir bölümle sizlerleyim :)

Bölümü beğenip bol bol yorum yapmayı unutmayınız!!!!

Keyifli okumalarrrrr 💃

🦋🌻

Yavaşça yataktan kalktığımda yerde olan Sancak'ın siyah gömleğini bedenime geçirdim, bedenimdeki yaraların bir çoğu iyileşmişti.

Tam tamına 1 ay önce bir daha anne olamayacağımı öğrendiğim zaman hayatım altüst olmuştu. Sancak'la olan ilişkimize yeniden bir şans verme kararı almışken abimle aramdaki soğukluk her bir gün büyümüştü.

Mina'yla aramdaki bağ aynıydı o'nu sürekli görüyordum ama abimi görmeme rağmen konuşmuyordum olması gereken neyse o.

"Sancak." Dedim. Yavaşça yatak odasından çıktığımda mutfağa girdim. "Ne yapıyorsun? Ve ne kokuyor?"

"Pankek." Dediğinde baştan aşağıya o'nu süzdüm. Gri eşofman giymişti ve üstü çıplaktı. Yavaşça arkasında yerimi aldığımda kollarımı beline dolayıp ayağımı havaya kaldırdım. Ensesine öpücük kondurmaya çalıştığımda uzun boyunu her seferinde unutuyordum.

"Öpemiyorum ya, eğilsene." Dedim. Eğildiğinde ensesine öpücük kondurdum. "Aferim komutan adam ol."

"Allah Allah." Dediğinde bedenimi bedenine döndü, ellerini belime yerleştirdiğinde güldü. "Hmmm." Yavaşça yüzüme yaklaştı.

"Ne hmmm?" Diye sordum. Kollarımı ensesine doladım.

"Açım biliyor musun?" Diye sorduğunda kahkaha attım.

"Allah allah, nasıl bir açlık bu?" Diye sordum. Dudakları kıvrıldı. "Sapık ya." Ondan uzaklaştığımda tezgahın üstünden tabaktaki bir pankeki ağzıma attım.

"Hani bana?" Diye sorduğunda omuzlarımı havaya kaldırdım. "Zarfları açacak mısın?" Pankek boğazımda kaldı, yaklaşık 12 hastaneye DNA testi için örnek vermiştim 3 tane örneği Sancak değiştirilme ihtimaline karşı gizli yerlere göndermiştim.

"Sen açtın mı?" Diye sordum. Tezgaha baktım. "Ne değişti peki? Abimin yaptıkları unutuldu mu? Veya senin yaptıkların, benden alınan hak? Duygularım hepsini değiştirecek bir sonuç mu?" Bedenimi Sancak'a döndüm. "Unutamıyorum Sancak, üzgünüm ama olmuyor. 1 aydır seninle geçirdiğim her bir saniyede zihnimde aynı şeyler dolanıyor, unutamıyorum. Nergis ve abimin ihanetini, senin kurban gittiğin bir oyun ve benden alınan bir hak." Sustu cevap vermedi.

1 ay boyunca ben ne zaman bu konuyu açsam Sancak sürekli susuyordu haksız olduğunu o'da biliyordu. Kapı çaldığında benden uzaklaşıp mutfaktan çıktı ve evin kapısına yöneldi.

Tezgaha bakmaya devam ettiğimde kapıyı açtı. "Akif." Dedi Sancak. Yavaşça mutfaktan çıktığımda yatak odasına girdim, dolaptan Sancak'a ait bir şortu bedenime geçirip yatak odasından çıktım.

Sancak'ın yanına gittiğimde sadece Akif'e bakıyordu. "Ben buraya yeni taşındım evde tuz yok." Dediğinde kaşlarım havalandı. "En üst kata."

"Bir dakika sen lüks evlerini bırakıp mahalleye mi taşındın?" Diye sordum şaşkınlıkla. Başını evet anlamında salladı.

"Yani." Dediğinde çekiniyordu. "Seninle zaman geçirmek istiyor olabilirim. Abi kız kardeş zamanları." Yutkundu. "Doğruyu söylemek gerekirse ben nasıl abi olacağımı bilmiyorum hiç kardeşim olmadı."

Kod Adı: Serçe (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin