― ❛yedinci bölüm❜ |M

484 38 11
                                    

Mingyu'nun ön kapıyı açma çabalarına güldüm, sonunda dayanamayıp sırtımı kapıya bastırdı. Beni sertçe öperken arkamdaki kapı açıldı ve bacaklarım geriye doğru sendelerken nefesim kesildi. Zaten belimi sıkıca sarmış olan Mingyu beni hafifçe kaldırırken neşeli bir ses çıkardı. Ayak parmaklarımın ucu evinin ahşap zeminine sürtündü ve her nefeste göğüslerimiz çarparken kollarımı boynuna doladım. Geri çekildiğinde parlayan gözleriyle bana sırıttı.

"İyi misin?" diye sordu, başımı sallamamla tutuşu gevşedi. Ayaklarım yine yeri buldu ama kollarım boynundan ayrılmadı, Mingyu hafifçe gülümsedi. Tekrar eğilerek dudaklarıma bir öpücük daha bastırdğında iç çekerek sıcaklığının içinde eridim.

"Ailen?" Nefes nefese fısıldadım, Mingyu boğuk bir şekilde "yoklar." demeyi başardı ve beni yukarı yönlendirdi. Ayrılmak zorunda kalmamak için beni tekrar kucağına almıştı- merdivenlerden geri geri çıkmama kalsaydı muhtemelen sabaha kadar sürecekti. Yüzlerimiz neredeyse dudaklarımız birbirine değecek kadar yakınken bacaklarımı Mingyu'nun beline sarıp parmaklarımı saçlarına doladım. Mingyu, yatak odasının eşiğine doğru yürürken gömleğimi çekiştiriyordu, odaya girdiğimizde beni tekrar ayaklarımın üzerine bıraktı ve gömleğimi çıkarararak yarım kalan işini bitirmeye koyuldu, ona yardımcı olmak adına kollarımı kaldırdım ve gözleri yeni açıkta kalan tenimde gezinmeye başladığında sıcak bakışlarının altında biraz rahatsız hissettim, parmak uçları hafifçe karnımda gezindiğinde ise başım geriye düştü. Mingyu hafifçe kıkırdadı ve kendi tişörtünü ensesinden tutarak çıkardı. Kaslı gövdesini ve tenine gölge düşüren karın kaslarının yumuşak eğimlerini gördüğümde neredeyse ağzım sulandı. Biri sol göğsünde, diğeri kalçasının üst taraflarında, kotunun kemerinin altında neredeyse kaybolan birkaç dövme daha ortaya çıktı.

Mingyu ayakkabılarını çıkarırken bedenini hayranlıkla izledim, ayaklarım bir şekilde onun yavaş, baştan çıkarıcı hareketlerine eşlik ediyordu. Sırıtırken yüzümü ellerinin arasına almak için tekrar bana doğru hareket etti ve beni aç bir şekilde öpmeye koyuldu.

İç çektiğimde, dili aralanmış dudaklarımın arasından kayma fırsatı buldu ve elleri sırtımı okşadı. Dillerimiz hakimiyet için savaşırken inledim, dişlerim sık sık dudak halkasını çekiştirerek ağzımın içinde inlemesine neden oldu.

Bir öpücüğün asıl hissettirmesi gereken buydu. Daha önce kızlarla -çok fazla olmasa da- öpüştüğümde böyle hissetmemiştim. Belki sadece tecrübeydi- yani düşününce o zamanlar daha gençtik. Yoksa kız oldukları için miydi? Alkolle bulanmış beynimin pusunda, bu düşünce beni ayık olduğumda korkuttuğu kadar korkutmadı. Yalnızca orada duruyordu, kafamın içinde, bu Mingyu'nun gözleri kadar netti. Mingyu'nun sert vücudunu benimkine bastırdığını, daha fazlasını isteyen dudaklarının ise benimkileri ezip geçtiğini hissettim. Bu... heyecan vericiydi. Özgürleştirici. Tehlikeli.

Kesinlikle öyle.

Çok geçmeden kendimi yatakta sırt üstü yatarken buldum, Mingyu üzerime tırmanıyordu. İki kol başımı hapsetti ve uylukları bacaklarımı yakaladı, göz göze geldiğmizde gözlerimi kırpıştırdım, gözleri adını koyamadığım bir duyguyla doluydu. Bakış bir anda kayboldu- ya da belki de ben görmezden geldim, Mingyu'nun sert parmakları dağınık saçlarımı yüzümden iterken, parmakları yanan tenimi karıncalandırıyordu. Eli yanağımı kavramak için aşağı indi ve başımı çevirerek avucuna özensiz bir öpücük kondurdum, Mingyu hırlarken dili hafifçe dudağındaki metali fırçaladı.

Kambur pozisyonundan kalkan Mingyu'nun elleri pantolonunu buldu, düğmesi açıldı ve fermuar aşağı doğru kaydı. Kot pantolonunu çıkardı ve üzerinde tek parça duran iç çamaşırın, içindekini gizlemek için pek fazla bir şey yapmadığını farkettiğimde yutkundum. Belirgin şişkinliği, pantolonumu zorlayan kendi şişliğimin acı bir şekilde farkına varmamı sağladı. Ben de pantolonumu çıkarmaya başladığımda Mingyu'nun yakıcı bakışları altında kızardım. Sonuçsuz bir çabayla uğraşan mücadeleci parmaklarım, Mingyu'nun gergin ellerimi kumaştan çekmesine neden oldu ve kendi parmakları beni serbest bırakmak için işi devraldı. Yatağa yaslanıp rahatlamaya çalıştım, Mingyu pantolonu kalçamın kıvrımından geçirmek için kalçalarımı kaldırmamı emrettiğinde başımı geriye atarak söylediğini yaptım.

sheets―Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin